Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Daarom zei ik ook veel baby's en niet alle baby's. :)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Patricia vervelend dat je mannetje zo blijft zoeken naar eten! :( Hier is Indi ook veel wakker maar wil altijd opgepakt worden. Als ze 5 min in de box wakker ligt of in haar wipstoel is het veel :) Ik loop de hele dag met haar op mijn arm zowat. Soms MOET ik gewoon echt dingen doen en leg ik haar in de box en als ze dan begint te huilen laat ik haar eventjes liggen tot ik klaar ben. Ik laat haar ook niet overstuur worden dan hoor. ;)

Beebje van Ingrid kom nou lekker naar buiten, mama en papa willen jouw lekker beethouden!!!-
    Hoe is het met de misselijkheid?

Ik ga ook babyzwemmen! Ik vind zwemmen zelf ook geweldig dus kijk er naar uit!

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hahaha, wat een deugniet!

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Maar geef je nu combi of volledig de Forte?

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Het hoofdje draai je elke keer een andere kant op waardoor je dit voorkomt.

6. kwebbels

Ik hou ook niet bij hoeveel voedingen ik op een dag geef. Ze regelt het allemaal zelf wel! Ook komt Indi nog steeds voor de nachtvoeding. Gelukkig gaat dat heel vlot; even luier verschonen, drinken zo n 10 minuutjes en ze valt gelijk weer in slaap na haar boertje!Al met al zo n half uurtje werk!

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik had hem gelijk door toen ik de 1e keer het woord Spijkermes las. :)
    Zo heb ik eergisteren iets leuks met Sven in de auto mee gemaakt.
    Je hebt een liedje van K3 en daar wordt Frans in gezongen.
    Hij denkt dat hij de tekst kent alleen van het Frans maakt hij een eigen verzonnen Nederlandse gedeelte. :)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Fijn zeg dat de fv goed gaat :D is het een goede keuze geweest als ik het zo lees :D

9. kwebbels

Ik las net dat baby s na 2 dagen niet meer op hun zij mogen slapen maar hier moest dat anders kreeg ze een plat achterhoofdje. Naja het blijft maar veranderen..

10. kwebbels

:) :)

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wat fijn dat ze een speciaal plekje heeft waar ze kan slapen. Ik zou allebei doen, en de babyfoon en af en toe kijken :oops:.

Ik zit ook met het voeden hoor, wil het ook niet in het openbaar doen, maar we gan zondag naar de dierentuin (zouden we eerst eerder doen maar Wessel kwam toen al, hihi) Maar dan moet ik hem in de dierentuin borstvoeding geven :(

12. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hahaha, dat weet ik, ik moest het gewoon even kwijt 8)

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Daar heb ik ook last van. Ik kom overdag ook nauwlijks ergens aan toe, ja nu heel even achter de computer toevallig. Maar jengelen kent wessel ook niet. Als hij begint te jengelen weet je dat hij zichzelf helemaal overstuur maakt :(

14. kwebbels

Ah joh, gewoon een rustig plekje opzoeken en niks van aantrekken. Ik zat laatst in een speeltuintje op de schommel bv te geven :) In het begin ging ik als er visite kwam naar de slaapkamer ofzo, doe ik ook niet meer. Ook als ik bij anderen ben vraag ik even of ze er bezwaar tegen hebben maar dan doe ik het ook gewoon open en bloot :oops:

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Kon ook 2 weken zijn hoor. Maar je legt je kindje niet op het achterhoofdje, maar de ene keer op de linkerwang zeg maar en de andere keer op de rechter.

16. kwebbels

Ik val ook als een gekk af want ik kom gewoon niet aan eten toe alles is ff snel en meestal gooi ik de helft ook weer weg omdat ik zoveel moet doen in die paar minuten die ze stil is!. Nu zit ze ook bij me :)

17. kwebbels

Oke op die manier...Nu hou ik overigens niet bij wanneer ze op welke wang ligt. Moet dat ook nog steeds nu?

18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hahaha, op de schommel nog wel 8). Ach we zien wel hoe het gaat zondag.

Prenatal heeft trouwens ook een handkolf, is deze ook goed? want hij is maar 30 euro en aangezien ik niet weet hoe lang ik doorga met bv valt hiervan de prijs dan ook mee.

Ik ga weer voeden en dan naar de dokter om mijn ijzer te laten testen, tot vanmiddag!

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    dat werkt bij Ivy echt niet, die houdt dr hoofdje stijf zoals zij wil en draait m ook weer in haare slaap. Hoop dus maar dat dat geen probleem geeft. Ze is nu na de fles op mn benen in slaap gevalle. Wat nou wakker in bed leggen :) Ga haar maar s boven leggen en s wat nuttigs doen. Ligt nog een boel was om te vouwen

20. kwebbels

Ik heb de avent handkolf en ben erg tevreden! lekker compact, we hadden ook een electrische gehuurd maar daar zit weer van alles bij voor het stroom enz. Dit neemt lekker weinig plek in beslag!

Share This Page