Hallo allemaal, Ik meld me ook weer eens. Ik red het niet om vaak te komen. Jesse slaapt geen uren achter elkaar overdag (het is een lekker wakker mannetje en is dan graag mij moeders..) en als hij eens lekker even slaapt roept het huishouden of mijn middagdutje... Zo wordt je lekker bezig gehouden... Hoe is het hier met iedereen? Gaat het goed met alle baby's? Volgens mij zijn het nog maar weinig die moeten bevallen, toch? Heb druk gezocht naar de lijst, maar kon hem niet vinden...
hoi meiden, even geen tijd om terug te lezen be behoorlijk moe, wet het hoort erbij Jurre wilde vannacht van 13.45 tot 7.15 niet in zijn bedje... dus was best op vanmorgen, wilde ook veel eten... misschien een regelnachtje? nu is hij alweer van 11 uur rustig, maar begint nu te morrelen dus zal wel weer willen... ligt nu in de box, kan hij uren in liggen, maar meestal slapend! over kolven las ik wel wat. ik heb de medela swing elactrische en vind hem ideaal! maar best prijzig... liefs rensie
Ben even een beetje aan het teruglezen..... Het meeste doe ik al (en het gaat best goed tot nu toe!) alleen dat van niet teveel drinken wist ik niet, dus daar zal ik ook maar eens op letten. Heb nu al 2 dagvoedingen op de fles en dan de nachtvoeding. Scheelt al een hoop . Vannacht had meneer alleen wel weer een onrustmoment na de fles, ben ruim 1,5 uur bezig geweest om 'm terug in slaap te krijgen . Volgens mij heeft hij toch erge krampjes af en toe.....
Hallo, even een korte update want mijn mannetje is thuis omdat we even gaan bedenken wat we gaan doen ivm huisje enzo. Mijn misselijkheid is nog aanwezig maar niet meer zo heftig als de afgelopen paar dagen dus daar ben ik wel blij mee. Verder nog niet echt tekenen van een bevalling die onderweg is dus dat is wel weer jammer. Maar de dag is nog niet voorbij dus het kan vandaag nog! Wel ben ik erachter dat als ik maandag moet bellen voor een afspraak bij de gyn via de vk ik dus echt ga aangeven dat ik het niet meer trek en dat ze maar iets moeten doen om het eventueel te laten beginnen. Hoorde namelijk dat ze bij het ziekenhuis in meppel het kind al lang gehaald hadden omdat het voor mij niet meer te doen is dus vind het belachelijk dat het een kwartier rijden verderop wel kan en hier niet. Maar ga nu weer even opletten op wat roeland zegt
fijn dat je iets minder misselijk bent, inderdaad aangeven bij gyn hoor! maar hopelijkis je kleine er voor maandag! bij mij waren er op harde buiken na, ook geen voortekenen, maar starte het met breken van vliezen en kwam toen razendsnel op gang, dus alles kan! sterkte meid!
In Meppel kunnen ze inderdaad snel zijn! Ik ben er bevallen, en zaterdags werd me verteld dat ik maandag ingeleid zou worden.. Kan je niet "overstappen"? Hier alles prima, druk gehad! En vandaag LACHTE Novalie zooo leuk! eerst naar mij in de wieg, toen naar Jordy en later naar mn zusje! Dr eerste echte mijl-paaltje is dus al achter de rug, en als het goed is verleerd ze het haar hele leven niet meer *smelt*
Hier was het idd de 1e twee dagen op de zij en daarna op de rug, wisselend op linker- en rechterwang.....maarre: meneer heeft een hele grote voorkeur voor het liggen op zijn rechterwang (net als zijn broertje 2 jaar geleden). Gelukkig mag hij eind van de maand mee op controle bij de chiropractor....Rick bleek namelijk het KISS-syndroom te hebben (zonder dat hij veel huilde!), bij hem zaten op meerdere plaatsen een paar werveltjes verkeerd. Ik hoop niet dat Joost dat ook heeft, maar anders zijn we er dit keer wel vroeg bij (bij Rick kwamen we er pas na 4 maanden achter ).
even eindelijk weer een fotootje (programma deed het dagen niet) 3 dagen geleden voor het eerst (met papa) onder de douche, hij vond het heerlijk! [/url][/img]
TuttiFrutti, fijn om weer wat van je te horen Er hoeven nog maar 2 dames te bevallen, wel te verstaan Ingrid en Selma...! Ingrid, misschien makkelijk om Roeland mee te nemen naar de VK? Of doe je dat al? Ik laat mij soms ook met een kluitje het riet in sturen, maar Manuel neem het dan vaak voor mij op en krijg dan wonderbaarlijk de dingen wel voor elkaar hahaha Ik mis wel een aantal dames die hier meeschreven, zoals patricia34 ennn Lee (volgens mij) of heeft die pas nog wat gepost? Nou Nilo lig nog te dutten (het is een godswonder ) dus mama ren even door het huis met de stofzuiger en dweil..is alles weer lekker schoon voor het weekend begint! BLEGGGG nog een maandje en dan moeten er weer gearbeid worden echt totaal GEEN ZIN in!