Wat een mooie foto's allemaal en wat een bos haar heeft Novalie al zeg moooi Zooo, ben weer terug van de dokter(assistent) en m ijn ijzergehalte is op het randje, over een paar weken weer laten checken of als ik flauw val oid eerder. Nu maar flink aan de roosvicee met ijzer en rozijnen, maar goed of het helpt weet ik niet want dat gebruikte ik ook al sinds een weekje ongeveer weer. We zullen zien
@ bloem, vervelend zeg, heb je er ook echt last van? kwa moe zijn ed? Wat ook schijnt te helpen, is geen melk bij je brood drinken, maar vruchtensap (vit c zorg voor de opname van ijzer, en calcium verslechterd dat juist) Sterkte er mee!
Pff.. vermoeiend, en zielig! sterkte! En of we de 3000 gaan halen? wie weet! als iedereen door typt wel dan halen we het in een paar dagen haha, maar jah, t is nu wel duidelijk rustiger.
Ben ik ook weer ffies! Huisje ruikt weer lekker frissies! Zit even naar de echt prachtige openingsceremonie van de Olymische Spelen te kijken 2008 gymnasten die allerlei figuren op het veld vormen..hoe moet je al die mensen zo coordineren dat ze allemaal de goede kant steeds oprennen enz. Dat moet toch maanden aan voorbereidingen vereisen!?! Zag weer mooie meiden voorkomen! Knuffelkonijn wat ligt je kleine toch lekker vredig in dr wiegje te dutten hihihih En Buddy.. wat een prachtige bos haar heeft Novalie zeg *zwijmel*
Oww...er kijkt mij hier iemand met grote slaperige oogjes aan vanuit de box Lijk wel of hij aan het skydiven is hij trek zijn beentje en hoofdje omhoog zodat hij alleen nog op zijn buik balanceert...komisch om te zien Ik ga even verder naar de openingsceremonie kieken! Laterzzz dames!
De olympische spelen kijk ik nooit. Dus weet niet hoe de opening is Wat een vreslijk lief schattig jurkje! en helemaal om zo`n meisje heen, wat een plaatje zeg.
Wat een mooie foto's komen er weer voorbij zeg. Hier is het huis ook weer half aan kant. Vind het genoeg voor vandaag zo. Zit een beetje met een dilemma. Ivy huilde nogal veel en was de hele dag maar wakker dus heb gisteren om raad gevraagd bij het cb. daar adviseerden ze rust en regelmaat. dus vast patroon: wakker worden, luier, eten, even knuffelen/spelen en bij de eerste signalen van slaap wakker in bed leggen. Probeer dat dus sinds gisteren en het lijkt best goed te werken. Alleen heb nu het idee dat ik haar zo weinig zie. Alleen maar bij verschonen, voeden en even hooguit een half uurtje erna, dan slaapt ze alweer of bijna en leg ik haar dus in bed. als ze tussendoor huilt moest ik haar in bed troosten. Zit echt in dubio of ik dit nou zo vol moet houden want het werkt tenslotte of haar gewoon toch ff lekker mee naar beneden neem als ze huilt. Hoe doen jullie dat?
Ik heb het campingbedje benenden staan.. dus slaapt ze lekker dicht bij mij, dan zie ik haar wel de heledag, ik vind het ook zo zielig/raar om haar steeds boven te leggen. (haar "middag" dutje doet ze wel boven) En ze slaapt ook prima door geluid heen enzo, zelfs jor zn geklets en gespeel, ik weet niet of dat bij jullie ook zo is?
Geluid heb ik niet echt het idee dat ze daar last van heeft. Ze is gewoon heel onrustig en beweeglijk. Die armpjes en beentjes maaien dan heel erg ook. Het is zo dubbel. Vind het aan de ene kant heerlijk om weer even wat tijd voor mezelf te hebben ipv continu met een brullende ivy op sjouw te zijn, maar tegelijkertijd mis ik haar zo als ze boven ligt te slapen. Tis ook nooit goed he
als je dr stevig instopt dan? dat wil hier nog wel eens helpen, dan maait ze zo dat ze zich zelf wakker houd. Als je haar dan s middags in haar bedje boven legt, dan heb je smiddags tijd voor jezelf win-win situatie heet dat toch haha
Heb er inderdaad last van, daarom liet ik het ook controleren. Bedankt voor de tip van melk met brood niet samen te doen!
Hmm.. Novalie heeft alleen s`avonds dat ze brult, maar dan wil ze gewoon een extra fles.. en dan is het weer goed, dus ik heb geen ervaring met kinderen die huilen en op mn arm willen. ze is wel wakker zo nu en dan (natuurlijk) maar huilt dan niet, Ligt te kijken, of ik pak haar zelf, omdat ik dan het gevoel heb dat ik anders een kind heb wat alleen maar in een bedje ligt ze kan heeerlijk slapen. (heeft ze van dr vader )