Pas wel een beetje op jezelf hoor Bloem! En je hebt trouwens ook floradix tabletjes. Wel natuurlijk, maar veeel minder vies dan gewone floradix of roosvicee ferro. Lientje
Klopt! Ik mocht op het laatst van de zwangerschap helemaal geen melkproducten meer. In ieder geval moet je die niet bij of vlak na het eten nemen. En inderdaad veel vitamine C (kiwi's enzo)
Ik heb ook een groot deel gekeken en het was echt ongelofelijk knap gedaan zeg! Ook dat vuurwerk en alles en die trommelaars WAUW!
ja gewoon bij de drogist, volgens mij. mn moeder heeft het toen voor mij gehaald, maar ik dacht gewoon bij kruidvat ofzo. Het is alleen wel prijzig, 16 euro voor een fles, maar kan verder geen kwaad.
floradix moest ik ook slikken van kraamhulp en verloskundige.. is ideaal. een half uur voordat je gaat eten gedurende 2 maaltijden moest ik het slikken en dan 10mg
gadver balen zeg eebje hou op je moeder te pesten en kom gewoon tevoorschijn dan kun je ook kennismaken met al je vriendjes en vriendinnetjes hier
Bedankt allemaal voor de tips Spinazie wist ik, appelstroop ook, maar appelstroop doe ik niet aan hoor alleen de naam al maakt me misselijk :S En tuurlijk pas ik goed op mezelf ben als de dood voor flauwvallen.
Volgens mij doen ze het erom dat je uitgeput moet gaan bevallen of zo. Waarom laat je Roeland het niet iets aan dikken en zeggen dat je flauw bent gevallen door het vele spugen. Dan moeten ze wel actie ondernemen. Het is nu weekend anders bel je met de hh post, die willen je vast wel even zien. Zit die niet toevallig in Meppel.
Helaas zitten die ook in hoogeveen, kan het wel proberen natuurlijk maar heb zo het vermoeden dat die zeggen bel de vk maar op....