Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee, Yaron gaat vaak met m. Vind ie echt lekker en vaders ook :)

2. Esmée nog keertje:

3. monkeylove

Haha die foto's had je dus al ;)
    Lief hoor....

4. Ja, zal wel.. Maar jij nog niet geweest dan? Het lijkt mij echt een heerlijk iets. Lekker dicht tegen elkaar aan...

5. monkeylove

Nee, ik droog m liever af en masseer m lekr met olie....

6. Ja, dat zijn de foto's van gisteravond. Als ik vanavond ga, zal Christian wel ff wat foto's maken..

7. Ja, dat kan ook. Hoe masseer jij hem dan? Heb je daar een bepaalde tactiek voor?

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Selma en Ingrid: Heeeel veel sterkte nog deze dagen ! Ik duim voor jullie dat 't snel gaat gebeuren nu !

Niesje: Hier ook een brandweervrouw.. Neem gelijk de speen mee als ze gaat huilen 's nachts want de slaapkamer van de buurman grenst aan onze kinderkamer :oops:

Ik lees wel veel mee maar echt meeschrijven lukt nog niet, als Demi slaapt ga ik ook maar vaak slapen want 's avonds is ze klaarwakker, net als in de buik trouwens..

Heeft er iemand nog tips om poep uit 'n rompertje te krijgen? Oh ja, en uit 'n hydrofieldoek én uit een aankleedkussenhoes ;)
    Die éne seconde dat de ene luier er onder vandaan gaat en de volgende eronder poept en plast ze altijd :rolleyes: Doet ze gewoon express haha

Ik kolf de borstvoeding nu alleen nog maar om de kloven te laten helen, best 'n gedoe.. eerst haar eten geven, dan wachten dat ze in slaap valt en dan kolven.. Maar uit m'n linkerborst komt veeel minder dan de rechter.. dat is toch raar!? Gisteren uit rechts 75 en uit links nog geen 30.. dus in totaal wel genoeg maar vind 't zo vreemd... ze zijn wel nog even groot..
    Straks maar even tepelhoedjes halen en dan proberen of ze de borst nog wil.. en anders blijf ik kolven..

Oh ja, die beeb van 8-8-8.. best stoer toch haha Er zullen veel mensen getrouwd zijn gisteren.. geef mij dan toch maar 'n originele datum eerlijk gezegd.. iets normaals ;)

Nou ik ga onze milk junkie wakker maken voor de voeding en hopelijk heeft ze dan zin om mee te gaan naar de AH.. :D

9. monkeylove

Nou nee eigenlijk neit. Ik droog hem eerst helemaal af en dan doe ik olie in mijn hand, dat wrijf ik warm en dan begin ik bij zijn borstje en dan gewoon lekr inwrijven. Ik Eindig bij zijn voetjes en dan draai ik m op z'n buikje en dan doe ik zijn rugje en zijn cuterige billetjes...

Dan wikkel ik, na hem een luier aan te hebben gedaan, in een zachte handdoek en geef hem de fles (Die maak ik vantevoren klaar zodat ie zich niet gaat stressen alsnog :) ) Nou, daarna slaapt ie zo een paar uur als het niet meer is...

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Dat is zeker toevallig zeg! Zag dat er bij de augustus mama's tot nog toe geen kindjes geboren zijn gisteren. En hier dus ook niet.
    Dan vandaag maar Selma en Ingrid! Kom op beebjes!

Lientje

11. Ok thanks, daar heb ik wat aan. Dan zorg ik dat ik vanavond snel afgedroogd ben en ga haar dan ook lekker masseren. Ze krijgt nu de laatste voeding toch uit een fles.. Heel erg bedankt..

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Zohee Patries wat goed van Nilo! Hopelijk gaat hij dit inderdaad in de nacht doen binnenkort!

Hier een rustige nacht. van 12 tot half 6 geek kik. Toen weer om half 9. Dus ook wel lekker een paar uurtjes kunnen pakken. Begint hier voorzichtig te lijken alsof Danique de nacht wat langer gaat slapen :D

Liefs,
    Lientje

13. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik heb een hele rare vraag vind ik zelf. Als je flesvoeding geeft en je bereidt dat met kraanwater, waarom kun je dan niet gewoon het water op de goede temp laten komen en dan daar de poeder indoen en dat zo geven. Ik heb voor mijn kinderen nog nooit een flesje gemaakt dus ik weet niet hoe dat gaat enzo, maar het klinkt mij steeds zo onlogisch in de oren om gewoon kraanwater op te warmen in de magnetron. Ben benieuwd....

xxx

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Vandaag heeft Danique met de post een heel leuk kadootje gekregen van een oom en tante van Roger. Een setje Euro's van 2008 met daarbij een geboorte munt met haar naam en de geboortedatum erop een op de andere kant een wens van oom en tante. Dit alles in een mooie verpakking. Ik vind het echt wel een bijzonder kadootje. Had het nooit eerder gezien.

Lientje

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Inderdaad Mirjam, eigenlijk zijn alle data bijzonder toch? Als het de dag is waarop je zo'n mooi mensje hebt gekregen dan is het de mooiste dag van de wereld.
    Daniques dag is 2007 2008 dus ook wel apart. Had ik zelf niet eens in de gaten, een van de artsen op de OK zei het toen ze net geboren was.

Liefs,
    Lientje

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

volgens onze kraamhulp kon 't ook gewoon met warm kraanwater hoor..

17. monkeylove

Even gecopied...

Dit zeggen de waterbedrijven ZELF over warm water uit de kraan:
    http://www.verswater.nl/Water+.....1bronwater

Mag ik warm kraanwater drinken?
    Nee, dat kan je beter niet doen. Want verwarmd water kan extra (en soms zelfs teveel) metalen bevatten. Het waterbedrijf kan alleen de kwaliteit van koud leidingwater garanderen. Natuurlijk mag je wel warm water drinken, dat eerst is gekookt. Thee of afgekoeld water zijn dus geen enkel probleem.

Als ze het al afraden aan volwassenen, waarom zou je het dan wel aan een baby geven?

18. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ok, ik vroeg het me alleen af. En het klonk zo logisch. Als je dat verhaaltje leest van ML is het wel raar dat ze het bij jou gewoon ok vinden Mirjam.

xxx

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    goedemiddag meiden,

Gisteren met mijn twee mannen even pizzaatje wezen eten! Was erg gezellig en het ging ook goed!

Nog geen beebs bij ingrid en selma! Ik las de verhalen van jouw verloskundige ingrid echt belachelijk...helemaal raar als ze je bezwaard laten voelen als je belt!

Ik ben wel jaloers op al die lang slapende beebs in de nacht...hier standaard 3.00 en wederom om 6.30...ik hoop dat het vanzelf overgaat op langere tussenpozen!

Orgineel cadeautje lientje!

Liefs nina

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hier gaf de kraamhulp ook aan dat we gewoon warm kraanwater mochten gebruiken. Beneden doe ik eht ltijd ff in de magnetron, maar ;s nachts bovren pak ik warm kraanwater. Toch s ff nazoeken hoe het zit.

Share This Page