Overdag leg ik haar op haar buikje in de box. In haar bedje doe ik het niet omdat ze als ze wakker word heel erg gaat draaien etc en de vorige keer helemaal overdwars in haar bedje lag. Het duurt namelijk echt lang voor ze helemaal wakker is. Eerst loopt ze te kreunen en te steunen en te draaien en pas na een half uurtje ofzo begint ze te huilen. Straks komen haar beentjes ofzo tussen de spijlen en daar wil ik niet aan denken. Overdag als ze bij mij in slaap valt leg ik haar in de box wel op haar buikje, als ik haar op der rugje leg word ze na 5 min alweer wakker namelijk.
Ja dat had ik inderdaad ook! Leuk is dat he, ook als je ziet dat die bult zich verplaatst. Want Indi was best bewegelijk in de buik dus af en toe zag je me hele buik bewegen!
Dat heb ik helaas niet, het is wel bewegelijk maar zie het niet mijn hele buik bewegen wel af en toe een stukje. Wel zie ik soms een voetje uitsteken, dit voel ik natuurlijk ook maar dan heb je echt zo'n puntje wat naar buiten steekt.
Zo alles is weer bijgelezen! Nou mijn man is weer thuis en is weer helemaal gelukkig nu die weer bij zijn dochter is haha. Gister was ze echt de hele dag wakker en actief en nu ligt ze eigenlijk al vanaf vanochtend te slapen! Hoop niet dat ze dan vanavond heel lang wakker is ofzo hihi. Gister had ik met mijn man afgesproken dat hij een afgekolfd flesje melk zou geven voor de nachtvoeding. Oke was goed zei die als ik hem maar wel wakker zou maken want hij word nergens wakker van Maar goed, Slaapt Indi dus de hele nacht door tot 6 uur Dus ik maak mijn man wakker dat ie de fles moet geven zegt ie ´´ik heb allang de fles gegeven´´ Dus ik had zoiets van ´´huh dat had ik echt wel gemerkt hoor als ze wakker was geweest!´´. Maar goed had ie dus gedroomd ofzo want de fles stond er nog gewoon haha. Net zijn mijn schoonouders nog geweest en die waren weer helemaal in de wolken. Indi is weer helemaal overladen met cadeautjes..Wij gaan zo lekker barbequeen hmmmm... Ik ben trouwens helemaal gelukkig want ik heb eindelijk Birkenstock slippers Wilde ze al langer hebben maar bij mij in de woonplaats hebben ze ze niet en om er nou helemaal voor naar de stad te gaan met Indi vond ik ook weer overdreven. Nu hadden ze ze dus wel een woonplaats verder op en is gister even mijn schoonvader met me naar de schoenenwinkel gereden Ze waren prijzig maar ze lopen heeeeerlijk. Indi ligt nu nog steeds te slapen dus ga er maar even gebruik van maken en even de was doen etc. Oh ja even een huishoudelijke vraag. Ik heb een vaatwasser maar door de vaatwasser gaan onze glazen zo ontzettend onder het kalk zitten. In ons vorige huis hadden we geen vaatwasser en toen hadden we daar geen last van. Heeft iemand enig idee hoe ik die glazen schoon krijg of welke vaatwastabletten er wél tegen helpen? Nou ik hoor het graag want het is geen gezicht grr..
Heb je wel voldoende glansspoelmiddel in de vaatwasser? Daar kwamen wij een tijdje geleden ook achter en toen we dat hadden bijgevuld, toen hadden we er geen last meer van. En wij gebruiken gewoon de vaatwastabletten van de aldi..
Oke, op het laatst vond het trouwens best vervelend als ze zo druk was hoor. Dan voelde ik haar af en toe helemaal langs mijn buikwand schuren! En ze lag met de kont in mijn ribben, altijd aan de rechterkant. Heel typisch was dat.
waarschijnlijk moet je dan het glansspoelmiddel bijvullen. Bij ons moet je dat in een appart vakje onderin stoppen maar weet niet of dat bij elke vaatwasser op dezelfde plek zit. Als dat is bijgevult dan blijven de glazen gewoon glimmen. Verder gebruiken we gewoon tabletten van de lidl dus dat zou dan moeten werken.
Ja er zit genoeg glansspoelmiddel in, ook zout. Wij hebben alle soorten vaatwas tabletten al geprobeerd. De duurste maar ook goedkoopste. Het is geen gezicht die stomme glazen. Ik lees op internet dat je 2 tabletten kunstgebitreiniger erbij moet doen?
Moet ook zeggen dat zo'n uitstekend voetje ook niet altijd even fijn voelt maar dan duw ik het gewoon zachtjes en voorzichtig terug waar ik dan als dank weer een trap voor terug krijg
Wat voor glansspoelmiddel hebben jullie? Misschien dat het aan het merk ligt. Ik heb ook de stand van de glansspoel op de hoogste gezet maar dat werkt ook niet.
Dacht dat wij die van sun hebben gebruikt de laatste paar keer. Maar hebben er dacht ik niet een knop voor op zitten om in te stellen hoeveel er bij komt. Misschien zit er kalk in de vaatwasser die zorgt voor de aanslag op je glazen.... hoe je dat er dan uitkrijgt weet ik niet. Je kan het natuurlijk altijd proberen met die tabletten maar moet dat dan elke keer?
Ook bij deze mijn bevallingsverhaal. Zaterdag 2 augustus had ik om de 10 a 15 harde buiken, maar aangezien ik die wel vaker had hadden we nog niet het gevoel dat het al begonnen was. Dus hebben we nog van alles en nog wat gedaan. Rond een uur of 12 's avonds kwamen de weeen steeds vaker, en dus hebben we om 1u de verloskundige gebeld. De weeen waren nog goed op te vangen. Ik was wel blij met de yoga die ik gedaan had. Hierdoor kon ik snel overgaan op de buikademhaling tussendoor als ik een keer in "paniek" raakte vanwege de pijn. Daar werd ik weer snel rustig van. Waardoor ik de volgende weer goed op kon vangen. Om 1.15u braken m'n vliezen, en toen de verloskundige kwam bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben en dat Pieter een klein beetje in het vruchtwater had gepoept. Hierdoor moesten we dus naar het ziekenhuis. Rond 2u kwamen we daar aan, en rond 3u bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben. Uiteindelijk heb ik daar een infuus gekregen met een weeenstorm en mocht ik om 7.40u beginnen met persen. Het persen heeft heel lang geduurd, en uiteindelijk is de gyneacoloog erbij gehaald om te bepalen of het een vacuumverlossing ging worden of een keizersnee. Zelf was ik erg blij dat het uiteindelijk een vacuumverlossing is geworden. Pieter deed het heel goed, z'n hartslag bleef constant ondanks het feit dat er zo aan hem getrokken werd. Na drie "tracties" werd Pieter om 9.38u geboren.
Dat staat er niet bij. Ik denk gewoon eenmalig. Wij hebben ook sun inderdaad. Naja ik probeer het dan wel met die tabletten, de glazen zijn toch al verpest dus erger kan het niet worden
Het door hebben van de huiltjes van ja dit is het van hij heeft honger of kramp of is moe. Net als dat je weeën beginnen van ja dit is het echte werk. Misschien niet zo goed omschreven, ach laat ook maar ben een beetje moe moet je maar denken dan komt het er soms anders uit dan je wilt.
Karsten kan er ook wat van. Gelukkig hebben wij maar aan een kant buren en de buurman zet als hij naar bed gaat altijd zijn gehoor apparaat uit dus die hoort sowieso niets. En de buuf zegt dat ze er geen last van heeft. Gelukkig maar.
Dacht precies hetzelfde. Ik had zo iets van ik ben erg moe maar zou toch zweren dat ik hem al gezien had.