Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wil je geen valse hoop geven maar zo begon 't bij mij ook ;)
    Ben je al onder de douche geweest? Schijnt 't sterker van te worden.. was bij mij niet zo trouwens terwijl ik toch echt weeën had..
    Ik duim voor je!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee ben nog niet onder de douche geweest, lig nog steeds heel lui op bed :oops: Durf er eigenlijk ook niet meer op te hopen dat het toch spontaan gaat komen. Zou het wel fijn vinden!

3. meid ik hoop zo voor je dat het echt al weeen zijn! en dat je je kleintje gauw hebt! ga de hele dag voor je duimen!
    dikke knuf rensie

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou komen ze dan:

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

6. Even een vraagje...
    zijn er hier meiden die na hun bevalling (of de vorige...) een spiraaltje hebben laten zetten? zo ja, hoe bevalt dat? ik wil nl niet meer aan de pil en zit even de mogelijkheden te bedenken...
    misschien mensen die (naast rubbertjes en onthouding :D) nog andere goede suggesties hebben... niet dat ik nu al aan bedgym moet denken, maar stel het is ineens wel zo moeten we wel voorbereid zijn natuurlijk :)

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

Ze vind het heerlijk!

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Geen idee of het echt te strak is hoor! Heb gewoon het gevoel dat ik er minder makkelijk bij kan zeg maar.. :oops: (klinkt een beetje raar) De eerste keer bedgym zal wel uitwijzen of het echt te krap is.. denk ik.. Heb ik nu trouwens echt nog geen behoefte aan..

Wat betreft de hechtingen zal ik inderdaad nog wel even een paar weken wachten... Als het na 6 weken nog zo is, dan ga ik wel even langs HA...

Leuke foto's trouwens van jou en merel onder de douche...

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

Hoezo genieten!?

10. is al wel 6 dagen terug deze foto, maar wel heeeel lief!
    [​IMG][/url][/img]

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

Nog even op de foto met Pim (van 2 huizen verderop). Pim is van 6 juli.

12. met papa's vinger in z'n mond

13. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Mooie foto's Essie! Ik las laatst dat iemand (geloof Esther) een hydrofiele doek om haar kleintje heen wikkelde als ze gingen douchen. Heb ik vanmorgen ook gedaan, werkt echt geweldig. Niks geen glibberige baby in je armen! Echt TIP VAN DE EEUW.....dank u ;).

Kwebbels: Nièl heeft gisteren ook echt de hele dag geslapen. Vond het ook een beetje raar, maar heb me maar bedacht dat het gisteren de 1e dag was dat het echt helemaal niet benauwd was. Misschien dat het daaraan lag...

Duikster: jij geeft ook BV, of niet? Waarom kolf je dan niet af en toe af en geef je hem wat olie door zijn voeding. ML had het al over maisolie. Misschien dat hij dan wat makkelijker kan afgaan.

Vrijdag heeft Nièl bloed laten prikken ivm zijn geelzien. De dokter zei dat we er niet van moesten schrikken als het bloed via een adertje in zijn hoofdje geprikt zou worden. Wij al helemaal spaansbenauwd naar het ziekenhuis. Hebben ze hem gelukkig in zijn hakje geprikt. Pfff....ik vond dat andere zoon eng idee. Krijg maandag of dinsdag de uitslag, ben heel benieuwd. Maar de dokter zei dat we ons niet echt druk hoefde te maken, dus dat doen we dan ook maar niet ;).

xxx

14. en even lekker liggen op het kussen!
    [​IMG][/url][/img]

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

Op het aankleedkussen.

16. ga ff proberen mijn nieuwe foto's op pc te zetten, staan er maar tot 5-8 op...

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier zoals zichtbaar op de foto's geen hydrofiele luier gebruikt en ik was van tevoren ook heel bang dat ze glibberig zou zijn, maar dat vond ik achteraf helemaal niet.

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En dan de laatste van vandaag:

Wederom heerlijk genieten in de tummy tub!

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb na de bevalling van Damian een mirena laten zetten.
    Het is mij erg goed bevallen.
    Ook toen we voor de tweede gingen ging het verwijderen makkelijk.
    Na de pil duurde het 8 mnd voordat ik zwanger was, met de Mirena binnen 2 mnd. Kan toeval zijn maar het zijn zowiezo minder hormonen die je lichaam binnenkomen.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    werd net gebeld door 1 van de verloskundigen en die vond het onzin dat ik morgen eerst moest bellen dus heeft ze een afspraak voor mij gemaakt voor morgen om 10.00uur bij de gyn voor een ctg en echo om te kijken of de baby het inderdaad nog wel echt zo fijn heeft in mijn buik. Ze had het ook gelezen van de misselijkheid en zei als het weer terug komt vandaag gewoon bellen dan gaan we meteen kijken wat we eraan kunnen doen. Dus eindelijk iemand die luisterd en het wel serieus neemt! Maar ja zul je altijd zien dat ik nu gewoon niet meer misselijk ben :( Verder hoopt ze dat het gewoon nog even komt deze week zodat ik bij hun kan en mag bevallen, dat hoop ik dus ook en nu helemaal het liefst vandaag omdat ik weet dat zij dienst heeft.

Deel Deze Pagina