Dat is wat mijn kraamhulp ook zei inderdaad. Ze mogen het niet aanraden, maar zolang je zorgt dat het niet heter wordt dan in de borst geeft het niet. Als het wel heter wordt, verlies je de vitamnines en voedingsstoffen. Dat geldt overigens ook voor alle andere manieren van opwarmen, alleen heb je het daar beter in de hand omdat het langzamer gaat dan in de magnetron.
Ben ik ook weer eens Ik heb een paar drukke dagen gehad: vrijdag een bruiloft en gisteren had Marin echt een jankdag! Vandaag wil ze ook nog niet echt slapen Ik heb nog een genante (en misschien ook wel rare) vraag Hoe weet je of je aambeien hebt oftewel hoe voelt dat? En wat kun je er aan doen als je ze hebt? Ik hoop dat het met iedereen hier goed gaat. Ik heb niet echt bij kunnen lezen, het was te veel. Zag wel weer mooie foto's voorbij komen en helaas nog steeds geen babynieuws. Ik hoop dat het nu heel snel voor jullie twee gaat gebeuren!
Gelukkig Ingrid. Nou moet je wel gewoon bij het kleinste beetje misselijkheid bellen he! En dan gewoon overdrijven.... Veraatje, aambeien.....ziet eruit als een trosje druiven dat bij je "gat" hangt. Hihihi, maar 1 druif kan ook hoor (zo legde mijn moeder het uit toen ik nog niet wist hoe dat eruit zag). Doet pijn bij naar de wc gaan en kan ook bloeden. Ook kun je er last van hebben als je loopt of zit. Baal ervan dat ik het weet . Er was iemand die vroeg hoe je poep uit kleertjes krijgt. Bij mij werkt Vanish echt heel goed. Die vloeibare en dan direct op de vieze plek inwrijven en ook een beetje in het hoofdwasmiddelbakje doen. Ik was dan ook wel heet, weet niet of dat ook echt nodig is. En wat ook helpt is het meteen als het nog "nat" is in de wasmachine doen. Succes ermee! xxx
Ml: ik hoop dat de sab simnplex snel komt dan, want ik wilook wel wat minder krampjes zien hier. Vannacht heb ik weer een uur of wat krampjes aangehoord, dus echt heel slecht geslapen (of niet dus) Chris heeft overigens geen harde ontlasting maar wel veel lucht ook in zijn darmen, dus scheten laten kan hij als de beste... Jes: ik weet dat BV krampjes kan geven, maar ben het niet zo erg gewend zeg maar. Nick had er neit zo heel veel last van.... en Chris komt ook gewoon om de drie a vier uur hoor. Op zich mogen ze nu wel 6-8 uur achtereen slapen, maar of ze het doen? Hier dus ook veel scheten Niesje: pff bij jou dus geen wonderen met sab simplex. Nou ja we zien wel. En ik weet dat ik niet moet twijfelen aan mijn BV, maar toch....ik zou zo graag wat kramp overnemen van dat kleine mannetje... memoiike vervelend dat je vriend het werk niet los kan laten. Dat zijn inderdaad de nadelen van een eigen bedrijf....pfff...hoop dat jullie toch nog tijd voor elkaar kunnen gaan maken. hier geen ongi te bekennen, maar verwacht dit ook nog niet voorlopig vanwege de BV. Bij NIck kwam het pas na circa een half jaar op gang. Mispiggle: ik had zelfoplossende aaneengesloten hechting, maar weet neit hoelang dit bleef zitten. Merk wel sinds deze week dat de gevoeligheid rond de knip stevig afneemt. Is ook wel prettig ivn bedgym... Ramoontje heerlijk he die kleintjes die dansen op muziek! ik vind dat ook geweldig om te zien van Nick Kwebbels: lekker he badderen met Indi. Ik ben zelfs van de week al in het zwembad geweest met Chris! vond hij ook super. stomme ik had alleen geen fototoestel bij me... lovelykids: ook ik vind die rubbers killing, maar hier ook nog geen behoefte aan een nieuwe zwangerschap dus nemen we het maar voor lief.... wat een heerlijke douchefoto's allemaal! Rensie: ik orienteer ook op een spiraaltje. gaf jij nu ook BV, anders is nuvaring ook nog een mogelijkheid. Daar hoor ik ook goede verhalen over. Ik heb na de geboorte van Nick rubbers gebruikt tot we besloten dat een tweede mocht komen (ofwel na een half jaar omdat dat het advies was na een keizersnede te wachten met zwanger worden) Vriendinnen van mij hebben overigens goede ervaringen met spiraaltje, al kun je soms lang vloeien na het plaatsen. Mrietje: ik heb een hekel aan kolven, maar zal zeker je advies in gedachten houden. al is de ontlasting hier niet hard en heb ik de idee dat de krampjes gewoon komen van het nog niet rijp zijn van de darmen. Ingird fijn dat deze VK je serieus neemt. Succes morgen bij de Gyn! Veraatje: hoop dat je geen aambeien hebt, maar Mrietje heeft het goed uitgelegd...en het is erg vervelend....ik heb ze ook nog steeds... smeren met een aambeimiddeltje kan helpen (curanol, sperti o.i.d.) soepel houden en goed vezels eten zodat je ontlasting makkelijk komt en niet te hard is.... Chrisje ligt nu lekker rond de kijken op zijn buik in de box. Hij was tussendoor wel wakker maar nu toch wat meer tevreden dan vannacht. ER komt nog regelmatig een scheet of een boer, maar er zit nu al bijna 4 uur tussen zijn voedingen! dus hij zal zo wel echt willen komen....
Michelle en Leroy sliepen vanaf nacht 1 door en ik heb ze nooit wakker gemaakt voor en voeding (kregen allebei bv) Maar dat was geen probleem verder... En ging ze niet wakker maken hoor
Ik heb mijn "maandelijkse periode" ook al gehad en ben dus weer met de pil begonnen... Een vriendin van me is 8 weken eerder als mij bevallen en die is gewoon weer zwanger
Leuke foto's Essie Mayron had gister om half 10 zijn laatste fles en kwam om 5 uur weer dus gaat de goeie kant op
Dat wil ik dus echt voorkomen ppffff. Heb aan de vk gevraagd welke pil in combinatie met bostvoeding mag en die ga ik dus van de week maar even halen bij de apotheek. Moet nog bijkomen van deze bevalling
Ingrid fijn dat er nu wél iemand naar je luistert! Meid ikhoop echt dat nu snel voor je gaat beginnen. Zo zonnebanken was hier errrg lekker. We hebben nog lekker gewandeld en we gaan zo op het terras zitten, we vervelen ons een beetje met dit saaie weer maar gelukkig gaat hier nou de zon schijnen! Veraatje; Aambeien kunnen inwendig ook aanwezig zijn. Ik heb zo ook nog steeds, naar de wc gaan is gewoon heel pijnlijk en moeilijk en als je ze heel erg hebt dan kan je niet meer zitten van de pijn(die fase is gelukkig al voorbij bij mij) en zoals er al eerder werd gezegd het kan gaan bloeden. Ik heb al allerlei zalfjes geprobeerd maar niks helpt eigenlijk want die van mij zit er nog steeds.
Hey allemaal... Was ik ook weer ff. Vanmorgen weer met Esmée naar de kerk geweest. Ze is weer helemaal lekker stil geweest. Had om 9 uur voeding gehad en kwam om kwart over 1 pas weer... En nu ligt ze nog steeds heerlijk te slapen... Ingrid, fijn om te lezen dat er iemand is die je nu serieus neemt. Hoop voor je dat het hierdoor spontaan mag beginnen... Liefs Wendie
Ik wil ook zo graag onder de zonnebank, maar ik durf eigenlijk nog niet zo goed ivm de hormonen en het zwangerschapsmasker. Weet jij zeker dat je dat niet meer kunt krijgen kwebbels? Hebben we trouwens nog wat van MissSil gehoord. Als je het toevallig leest MissSil, ik denk aan je en hoop dat het allemaal goed met jou en met je kleintje gaat! xxx
Voor zover ik weet maakt het niet zo heel veel uit als er langer tussen zit. Als je maar een tevreden kindje hebt dat genoeg aankomt. Maar je hoeft ze over het algemeen niet wakker te maken voor een voeding. xxx
Ik heb miss Sil laatst nog even gesproken op msn en op zich gaat het redelijk met haar... Ze zit nog bij haar vader en met Genaro is alles goed. Dat is ook het enige wat ik weet. Maar ze is ook bijna niet meer online...
deze keer waren we er ook wel al weer heel snel bij hoor. bij maud hebben we echt de nacontrole afgewacht en toen nog een week ofzo en bij morris was ik er al iets sneller weer aan toe, dacht met een week of 4 of 5. en wat bij mij ook wel meespeelt is dat ik er zonder scheuren en knippen doorgekomen ben. dus niks overhaasten hoor, want dat werkt alleen maar averechts.
veel plezier in de dierentuin. en wie weet bevalt het je man z goed dat hij vaker zo een dagje ertussenuit wil/kan
ik denk dat ik bij de huisarts langs ga voor een gesprekje, want ik wil sowieso niet weer aan de pil en dan erbij mijn vriend wil er een knoop in laten leggen. dus bij mij is het puur voor mijn eigen gevoel bij die ongi-week. heb altijd 2/3 hele heftige dagen incl krampen en daar heb ik geen zin in. dus ook voor mijn 'probleem' zijn suggesties welkom
dat gaf vast een lekker gevoel toen ze jou belde en dit allemaal vertelde. wie weet is het het laatste zetje geweest om de spanning weg te laten gaan zodat je bevalling kan gaan beginnen
dat is inderdaad een mooie omschrijving. zelf heb ik ze ook gehad (gelukkig zijn ze weer weg, was echt een zw.kwaal) maar heb er weinig tot geen last van gehad. wat je kunt doen als je er last van hebt: koelen vet houden (vb vaseline) zorg dat ze niet uitdrogen otrivin neusspray erop (leek wel verdovend te werken) verder vezelrijk eten, niet te lang ophouden en niet te hard persen