Spannend Ingrid, volgens mij heb je min 1 cm nodig voor strippen, ben zelf toen ook vergeten te vragen hoeveel ik dan al had.. Wat doen jullie tegen luieruitslag? Mijn meissie heeft er heel erg last van, gaat zelfs 'n beetje open lijkt 't .. Ik doe na elke luier afdrogen met 'n hydrofieldoek even laten luchten en dan sudocreme erop, maar 't lijkt niet over te gaan.. Ze heeft ook 'n beetje diarree dus haar luier zit continue vol met 'n klein beetje ontlasting.. ik doe wel heel vaak verschonen.. Gebruik doekjes van AH eigen merk.. Weet niet wat ik nog meer kan doen, vind 't zo zielig !
Joost heeft er nog geen last van, maar Rick des te meer (en waar 't van komt?). Bij Rick werkt de Bepanthen zalf vele malen beter dan de sudocreme, dus daar zweer ik bij
hier is de n acontrole standaard na 6 weken. Moet de 25ste. Gelukkig want volgerns mij heb ik last van een verzakking
hoi ingrid, fijn dat je gestript bent! ik kan me voorstellen dat het niet zo prettig voelde.. ik vond dat gewoel van binnen telkens ook helemaal niet prettig. Ik ben dan wel niet meer gestript, omdat de weeen begonnen juist die nacht voor het strippen, maar pfff dat checken en woelen voor de cm's vond ik ook niet fijn. Kon me ws ook niet goed ontspannen. Maar oke. Als het dan maar wat gaat doen he. Ik duim voor je dat het nu snel gaat beginnen! heel veel sterkte en succes!
Hey Ingrid. Spannend voor je... Hopen dat het net het zetje is geweest dat je nodig hebt. Ik duim voor je meid dat het doorzet! Liefs Wendie
nou alwel veel harde buiken maar dat is normaal naar het strippen had de vk al gezegd dus hopelijk zet het door in weeen. Wel een voordeel van het strippen, ik ben totaal niet misselijk meer! Misschien dat er wel gewoon te veel druk opstond en dat ik daardoor zo misselijk was en dat die druk nu is weg gehaald door het strippen ofzo. Hoe dan ook als het geen bevalling in gang zet heeft het er tot nu toe wel voor gezorgd dat ik niet meer misselijk ben dus was het niet voor niks!
Dat is wel mooi om te horen. He, ik ga afsluiten voor vandaag en zorg jij morgen maar voor babynieuws! Slaap lekker (al hoop ik voor je van niet flauw he?) liefs wendie
Ik ga mijn best doen, hopelijk werkt de kleine mee! Slaap lekker, dan hoop ik dat ik de hele nacht wakker mag zijn !
@ ingrid: Ik las dta ze e gestript hebben, fijn dat er nou eindelijk een vlos was die naar je luisterde en er ook wat aan gedaan heeft inmiddels. Hopen dat er weeen gaan komen! In ieder geval beter dat je misselijkheid over is! Veel succes vannacht en/ of morgen, want je gaat gewoon bevallen hoor! Ik heb vanmiddag weer op mn paardje gereden, ging weer lekker. Was van plan te beginnen met alleen stappen, maar heb ook al gedraafd en gegalopperd, dus dat ging wel goed! Het gevoel was er meteen weer, alleen in draf bij het lichtrijden (staan-zitten) voelde ik mn bekkenbodem wel een beetje, maar dat moet gewoon nog sterker worden. als ik van een trapje spring voel ik het ook net ofdat er dan iets naar beneden zakt van binnen. Nou weltrusten allemaal!
Veraatje schreef: Ik heb nog een genante (en misschien ook wel rare) vraag Hoe weet je of je aambeien hebt oftewel hoe voelt dat? En wat kun je er aan doen als je ze hebt? Qua hoe ze op te merken zijn, sluit ik me aan bij Mrietje. Ik heb er helaas ook eentje sinds het einde van mijn zwangerschap en die is met de bevalling gegroeid. Als ik voel, heb ik dus inderdaad 1 uitwendig bobbeltje net buiten mijn anus zitten. Ik was heel erg bang dat die niet meer weg zou gaan en toen kwam de kraamzorg met de tip Curanol te bestellen en dat 2x per dag erop te smeren. Het werkt, want hij slinkt inderdaad. (Curanol is trouwens online te koop zonder recept via de apotheek in Hilversum, verder is hij nergens verkrijgbaar) Ook hier 1 aambei, die zeer pijnlijk is bij ieder toilet bezoekje. Ik ga zeker de curanol proberen en misschien hebben ze hier wel iets anders.....op google hebben ze het zelfs over poliklinisch laten verwijderen als mogelijkheid dmv afbinden. Verder is Isabella al 2 dagen helemaal uit haar doen....veel huilen, weinig slapen. Door het huilen te moe om te drinken, dus weer huilen omdat ze honger heeft. En ik heb geen flauw id wat er is, krampjes galoof ik niet echt, want ze heeft bijna niet gegeten de afgelopen dagen...morgen voor de zekerheid maar ff naar de dokter. Laten we meteen ff naar het naveltje kijken want voor mijn gevoel gaat de ¨ knoop¨ los! Er zit een bultje op de navel net of binnenste buiten zit.... Gelukkig is ze nu rustig en ik hoop dat ze nu ff door slaapt tot minstens 4 maar nog liever 6 uur! Ze komt nu nog steeds om de 4 uur ook s'nachts en das op den duur niet goed voor je humeur Verder zit de tijd van onze Annika er al bijna weer op, dinsdag gaat ze ons verlaten en mogen we alles zelf doen. Périne is dan ook nog niet naar school ( 2 sept pas), dus veel regelmaat zal er de eerste week niet zijn......
Ingrid, ben benieuwd hoe het met je is! Ik hoop dat je druk bezig bent met het krijgen van je kindje. En Selma, jij natuurlijk ook! Hier gelukkig geen last van aambeien. Maar overal is wat en bij ons is de spruw ondanks de medicijnen niet over. Het leek vrijdag weg te zijn, maar zaterdag (de laatste dag dat Danique medicijnen kreeg) zag ik alweer een paar stipjes in haar mond en gisteren waren het er weer best veel. Ik ga zo even de dokter bellen voor een afspraak. Verder wil ik vandaag even langs het inloopspreekuur van het CB om te meten en wegen. Ben erg benieuwd hoe ze gegroeid is. Ze drinkt vrij kort steeds en dat voedt mijn onzekerheid. Alhoewel ze veel vieze en natte luiers heeft. Maar die onzekerheid die hoort nou eenmaal een beetje bij bv omdat je niet kunt zien wat ze precies binnen krijgen. Verder heeft Danique voor het eerst doorgeslapen. Na een roerige avond gisteren van veel wakker, krampjes en vaak aanleggen heeft ze na de laatste voeding om 12 uur tot kwart over 7 doorgeslapen Heerlijk hoor. En nu ligt ze alweer te pitten, dus het zal gisteravond wel vermoeiend geweest zijn. Liefs, Lientje
volgens mij heb ik ook aambeien overgehouden aan de bevalling, ze zijn gelukkig niet pijnlijk, het zit aan de buitenkant van de anus....zou een zalfje hier ook tegen helpen? en nog een vraagje, zaterdag voor een week geleden hebben ze bij mij de hechtingen van de knip eruit gehaald en toen week de knip nog een klein beetje en dat zou vanzelf aan elkaar groeien maar we zijn nu een ruim een week verder en het groeit niet aan elkaar. Moet ik de vk opbellen ? want het wondje blijft nu natuurlijk ook gevoelig. de rest van de knip is heel erg mooi geheeld behalve het laatste stukje
Goedemorgen, hier is nog niks aan de hand! Maar we blijven positief, het strippen moet binnen 24 uur aanslaan om effect te hebben dus we hebben nog tot half negen vanavond ongeveer! Mijn vader komt zo de honden uitlaten en om 10.00uur moet ik in het ziekenhuis zijn dus heb nog even rust. Wel lekker hoor want weet niet hoe het komt maar heb soms zo'n pijn in mijn rug die straalt door naar mijn billen dat lopen echt moeilijk word. Voel me dan net zo'n omaatje die aan de wandel is zonder rollator
Jammer dat je niet al bezig bent maar idd, wat niet is kan nog komen... Hoop dat de pijn die je nu hebt stiekem ontsluitingsweeen zijn Hier wel een goeie nacht gemaakt. Om half 10 kreeg May zijn laatste fles en om 4 uur kwam ie weer. Nu ligt ie nog te slapen...
Ingrid, heb je geen rugweeën dan? Lientje, wij hadden hier een soortgelijke avond. Roan wilde aan één stuk door drinken, voelde me net een tiet op pootjes. Om kwart voor 10 dronk bij voor het laatst en sliep door tot kwart voor 5 en nu ligt hij nog te slapen. Liesje als jij er last van hebt zou ik er toch naar laten kijken als ik jou was. Memmoiike, ik zou wel oppassen als ik jou was. Als je nu je bekkenbodemspieren teveel belast kan je daar vervelende problemen aan overhouden. Ik heb bijv. niet gerust in de eerste weken en ondervind daar nu de gevolgen van, en heb veel last van mijn plasbuis. Ik moet nu oefeningen doen om mijn spieren weer te sterken. Ik ga er weer vandoor, ik heb een drukke ochtend, eerst naar de afslankstudio van mijn moeder om de overtollige kilootjes aan te pakken en om 12 uur komt felicitas langs.