Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    het lijkt bij lichte druk bij de stoelgang alsof ik vanvoren er ok iets mee uit druk en voel dan ook een soort uitstulping.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb ook een spiraaltje gehad, enige nadeel vond ik het zetten..want dat word gedaan in je ongi-periode (dan doet het plaatsen minder pijn). Verder heb ik er nooit echt last van gehad, alleen moest ik hem na een paar maanden laten verwijderen..mijn mannetje is uuhhh nogal 'zwaar' geschapen en die had mijn spiraaltje veranderd in een helicopterpropellor-model :( en dat voelde niet echt prettig aan :rolleyes:

Ik heb een boekje gehad van Felicitas over anticonceptie, en de minipil en prikpil mogen ook gewoon tijdens borstvoeding gebruikt worden. Nadeel van de minipil is dat je hem elke dag op hetzelfde tijdstip moet innemen..

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb je toevallig ook bepathen in huis, die vind ik helemaal super.
    zelf gebruik ik de etos eigen merk en bij uitslag gebruik ik de sensitive variant hiervan.
    als het schreeuwen/huilen geblazen is dan gebruik ik een hydrofiele washand met water of ik spoel het onder de douche af en dep het droog met een hydrofiel
    hou het sowieso goed in de gaten, want bij maud had ik ook een keer dat ik dacht dat ze uitslag had (ging ook niet over) en toen moest ik van de ha daktarin halen voor een schimmeltje en toen was het zo over.
    dus als je het niet vertouwd of niet langer aan kunt zien bel de ha.

succes

4. Ja, daar kan ik me ook zo kwaad over maken. Je betaald verdorie 120 euro per maand en dan verwacht je echt dat je service krijgt. Zeggen ze dat ze geen tijd voor je hebben. Belt Christian om uit te leggen waarom ik belde (hij zegt: ze belt niet voor niets hoor... en legt uit wat er is) zegt ze: oh, dat had ik niet begrepen hoor.. Zegt Chris weer: ja, je liet haar ook niet uitpraten... Tss.... Mja, nu kan ik samen met Esmée terecht...

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zou dr gewoon achter die balie vandaan trekken :) ;) grapje hoor.. Al zou je soms wel de neiging hebben bij zulke mensen!

Vroeg iemand over luieruitslag, het beste middeltje vind ik nog UIERZALF. Gewoon die van de Kruidvat en lekker dik insmeren :)

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is ook geen stijl anders vk bellen misschien?

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ja beter van

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou over de verzekering gesproken.
    ik kreeg vorige week 2 rekeningen. 1 omdat ik was wezen bloedprikken en die was 36 euro en een beetje, dus mijn eigen risico was daarna nog 113 euro en een beetje. de dag erna een rekening voor de ambulance die was hoger dan die eigen risico maar alles wat over was werd nu vergoedt.
    maar dat is dus naast de maandelijkse kosten nog eens even 150 euro deze maand. 1 voordeel is dat ik door de egen risico heen ben dus dat de rest vergoedt gaat worden en ik krijg nu dus geen rekeningen meer.
    vind alleen wel belachelijk dat deze 2 dingen ook een eigen risico aan vast zit

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier ook helaas een wakkere nacht. Van 2 tot 5 wilde meneer niet slapen....(dus tussen 2 flessen in) uiteindelijk na de fv van 5 uur is hij toch gaan slapen en kon ik ook nog even 2 uurtjes meepikken (eer Rick weer begon te roepen :( )
    Vanmiddag maar even samen met de kids een tukkie doen dan.......*zucht*

10. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Vervelend zeg! Kunnen ze daar iets aan doen dan?
    Sterkte ermee in ieder geval!

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb zelf ook zo'n boekje van de vk gehad, maar ben er dus nog steeds niet overuit.
    wat betreft bv hoef ik niet over na te denken, want ik geef fv.
    pil is voor mij geen optie meer, want na 10 jaar slikken vind ik het wel leuk geweest. het is voor mij puur voor de ongi en niet voor de anti-conceptie, want mijn mannetje gaat er een knoopje in laten leggen

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb na de geboorte van Björn 2 jaar lang de prikpil gehad, en ik ben daar echt over te spreken! Je gaat eens in de 12 weken even naar de doktersassistent en je krijg een prikje in je bil..en je word niet meer ongesteld. Zeker een optie als je geen kinderen meer wil, en het liefst zonder menstruatie door het leven wil. Bij mij bleef de ongi na de eerste injectie al helemaal weg, bij de andere kan het wel 2 injecties duren..maar dan word het al geleidelijk minder totdat het wegblijft.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    net terug uit het ziekenhuis, moest eigenlijk een half uur aan de ctg maar heb er bijna een uur aan gelegen omdat de baby blijkbaar nog in diepe slaap lag en dan kunnen ze natuurlijk niet echt wat meten. Wel was ineens de hartslag weg en begon dat ding te piepen, schrok me rot maar bleek dat de baby bewogen was waardoor het apparaat het niet meer registreerde. Wel wat weeen gehad tijdens de ctg kwamen tussen de 5 en 10 minuten dus nog niks serieus en ook nog niet pijnlijk maar was wel te zien. Mag nu donderdag weer terug als de baby er nog niet is en dan gaan ze ook kijken of ik ingeleid kan worden. Hopelijk bedenkt de beeb zich voor die tijd en besluit het eruit te komen, zoniet dan weten we donderdag in ieder geval wanneer we het wel mogen verwachten!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    dat betekend dus dat je met precies 42 weken terug mag komen, en dan gaan ze pas kijken of ze je kunnen inleiden!?! Jij kan volgens mij al ingeleid worden want ze hebben jou ook kunnen strippen en dan moet je al iets van ontsluiting hebben anders kunnen ze ook niet je vliezen losmaken. Maar goed, ze laten jou wel erg lang doorlopen zeg..
    Hoe kijk je er zelf tegenaan..?

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje Ingrid, nog even doorbijten dus :confused:

16. monkeylove

Mayron heeft lief pakje uit Israel gehad van Yaron z'n familie... ff showen...

17. LIEF!

Die kleur staat hem heel goed..

18. en dan dat knuffeltje erbij.. hoort die erbij?

19. monkeylove

Jah en het zat allemaal in zo'n tasje ook nog. Grappig he?

20. Ja, geweldig zeg!
    Heel leuk...

Share This Page