Ik zei al tegen Yaron dat, als ie naar Israel gaat, hij meer van dat soort babykleertjes mee mag nemen Maar tis wel behoorlijk aan de prijs zag ik maar owkee wel cute...
goedemorgen! Jurre sabboteert mijn forummen, iedere keer als ik de pc aanzet begint meneer te pruttelen dus doe weer een poging! liefs rensie ml, lief pakje zeg!
Oowww ML dat is een gaaf pakje zeg! Zeker met dat bijpassende mutsje en knuffeltje! Ik hou van dingen die bijpassend zijn helemaal geweldig! Je zou haast bang zijn wat je krijg als je naar het pakje van Silla kijkt uit Frankrijk, maar dit is helemaal leuk leuk!
Jah en gelukkig is het nog een beetje te groot dan kan ie het wat langer aan... Mijn 2 zussen komen straks even langs. Wel gezellig. M'n zus had een hele tas vol kleding van haar collega meegekregen voor Mayron dus ben benieuwd of er wat tussenzit. vind het wel altijd leuk om te krijgen. Michelle krijgt vaak kleren van de dochter van een collega van mijn moeder (snappen jullie het nog? ) die koopverslaafd is. De nieuwste dieselspijkerbroeken, shirtjes, converseschoenen, jurkjes haha... Echt beter... Ik pik er ook wel eens wat tussenuit
Ik was heel erg bang dat die van mij weggehaald zou moeten worden middels een operatie als hij niet vanzelf weg gaat. En toen vertelde mijn kraamzorg mij dat als ik naar de doktor zou gaan, hij niet eens de verwijzing voor het ZH zou geven, want dat doen ze niet zo snel.
hoi ml, Altijd handig zulke "vrienden" die graag van hum spullen af willen! Ingrid einde is dan eindelijk in zicht...nog even doorbijten en ik duim dat het er eerder van komt hoor dan donderdag! Zozo patricia je kleine heeft lekker nachtje achter de rug! Hier ook een iets langer rukje mogen maken...hij had om 22.45 nog een kleine opvulling genuttigd aan de tiet en kwam toen weer om 4.15.....dat is voor hier al erg mooi normaal standaard om 3.00 en dan heeft hij vaak nog rond 0.00 gehad....! Ik hoop dat de trend zich voortzet! Mrietje ik herken je wakkere periode na de voeding in de nacht hier slaapt hij na de eerste keer wel weer snel maar die van 6.00 is het een stuk lastiger...probeer altijd wel door te zetten want 6.00 vind ik echt nog te vroeg! Nou dames de kleine ligt bijna te tukken ga snel even boterhammetje scoren! liefs Nina
Je ziet het inderdaad echt heel slecht.. Heb net geprobeerd of ik de laatste hechting zelf kon verwijderen... Want hij irriteert heel erg.. Hij zit precies op de plek waar je op zit zeg maar... Kan hem wel pakken met een pincet, maar omdat er nog een knoop in zit, kan ik hem er dus niet uithalen.. En ik kan ook niet zien of ik hem eventueel door kan knippen.. Ben nu te laat met bellen, maar denk dat ik morgen toch even de vk een belletje doe.. De inwendige hechtingen heb ik geen last van...
zowaar kunnen bijlezen, Ingrid iig donderdag dus! hoop echt voor je dat ukkie eerder wil! duimduimduim! Veraatje, heb ook een aambei van bevalling. mijne niet echt pijnlijk en gaat al over. mijn vk vertelde wel dat ik ook eventueel bij hen een kuurtje van 15 dagen kon halen wat gegarandeerd werkt! misscihien ook wat voor de anderen die er last van hebben. hebben we trouwens nog wat van silla gehoord hier? (ik heb zelf niet steeds kunnen lezen) Jurre heeft trouwens een soort bultje op de binnenkant van zijn bovenlip. de ene keer denk ik dat het gewoon zijn lip is, de andere keer vind ik het net een blaar of blaasje... hij heeft er geen last van volgens mij... iemand een idee wat het is... las wat over 's nachts komen. Jurre komt gemiddeld, tussen 9 en 10, dan om 2 uur en dan rond 7 uur half 8! wel fijn! alleen na die laatste voeding wil die bij mij blijven, met het resultaat dat ik pas om half 12 kon ontbijten, had me een partij honger! en dan nog met Jurre op mijn arm een beschuitje happen! daarna nog wat slokken en nu ligt meneer in zijn bedje en hoor ik af en toe een morreltje maar hij slaapt lekker! Gisteravond was hij zo moe (veel visite dit weekend en vaak uit slaap daardoor) dat hij zichzelf niet meer in slaap kreeg van frustratie. zo zielig!
De mijne zit ook buiten de anus momenteel. Normaal gesproken moet je die steeds dan steeds terug naar binnen duwen, maar omdat ik momenteel met Curanol smeer, laat ik hem zitten. En als antwoord op je vraag: bij mij helpt het wel de Curanol, hij slinkt steeds een beetje.
Ieee dat je dat zelf durf te proberen met een pincet...! Ik zou dat echt niet durven hahaha maar ben ook een held op sokken bij mezelf, bij een ander durf ik wel meer te doen..maar goed, dat voel ikzelf dan niet he
Ik vind het niet vervelend.. Probeer het altijd eerst zelf voordat ik een ander het laat doen.. Kan ik alleen mezelf de schuld geven als het mis gaat... Maar helaas wil de hechting niet meewerken Dus moet even iets anders bedenken en anders toch maar naar VK...
Is inderdaad een erg leuk pakje.. Staat Mayron hartstikke goed... Maar weet Yaron zijn familie nu wel dat hij vader is geworden dan? Ik had begrepen dat hij dit in eerste instantie niet wilde vertellen... Maar misschien heb ik het verhaal gemist waarin je vertelde dat de familie het wel wist...
door het harde persen duw je een stukje endeldarm naar buiten door je anus, dat is aambei (ik moest het ook aan kraam navragen toen)