dat is inderdaad wel vervelend om er ook nog eens bij te hebben. wel lekker dat oma even een badder sessie wil doen. helpt ze dan ook mee in de huishouding?
dank je voor je uitgebreide antwoord. komt er voor mij dus op neer dat ik z snel mogelijk even du ha moet bellen om te overleggen wat hij vindt
De gyn raade het mij vannochtend ook aan, alleen heb ik totaal geen probleem met de pil, en zon spiraaltje lijkt me maar niks.. t idee dat je het voelt zitten ofzo.. t is al zo gevoelig bij "bedgymmen" (ook als ik niet bevallen ben) en dan lijkt me dat gewoon niks.. Dus ik ga eerst gewoon de pil, en dan zien we wel.
Ik geef hem gewoon de fles tijdens het forummen (nu ook ). Typt iets lastiger met 1 hand maar hij is wel stil.
Heeft ze niks over gezegd. Heb het badderen gevraagd. Als mn meissie maar verzorgd is, laat de huishoding dan maar ff wat minder zijn. Als het echt niet gaat kan mn man donderdag evt. naar huis komen.
moet heel eerlijk zijn en zeggen dat ik het ook wel eng vind. en dan erbij moet ik alsnog met de benen wijd voor een 'vreemde' terwijl ik het hoofdstuk zwangerschappen nu afgesloten heb en voorlopig nog niet aan uitstrijkjes hoef te denken. maar ja aan de andere kant is het maar voor eens in de 5 jaar als het goed is. of krijg je ook nog controles
hopelijk heb je zo'n lieve moeder, maar inderdaad wat je zegt het huishouden komt nog wel. en je meissie wordt zo even lekker verzorgd
En ik ben dan juist bang dat ik een ander pijn doe. Niels vroeg van de week ook of ik zijn laatste hechting eruit wilde halen. Nou mooi niet en zeker niet in dat gebied.
Of je controles krijgt weet ik eigenlijk niet.. De gyn zij dat het zelfs betrouwbaarder zou zijn dan sterrelisatie.. maar dat lijkt me sterk eigenlijk. Soms hoor je toch wel dat ie er uit valt enzo? (aan mijn positive kijk heb je veel ) En het benenwijd verhaal heb ik ook niet zon zin in. Ik heb gewoon de pil weer gehaald, en als ik toch nog over een jaar oid wat anders wil kan het altijd nog. Maar nu even niet www.mirena.nl Maar de gyn zij dat bij 1 op de 5 vrouwen de menstruatie weg blijft (dus dat is 20% ipv 80) op de site staat wel dat de menstruatie voor 80% minder word. (weet niet meer wie dat typte)
Heb eergisteren voor het eerst een klein stukje gefietst en ging zonder pijn. Maar heb lopen hijgen want ik heb een conditie van 0.
ga dan fietsen ipv forummen je kan vast ook wel fietsen met een hand? dan kan je Karsten gelijk de fles geven