Ja hier hetzelfde probleem.. heb net een uur haar zitten wiegen en net in bed gelegd.. duimen dat ze blijft slapen ! Maar wat wij soms doen is haar bedje voorverwarmen met 'n kruik.. bij papa of mama op de arm is het natuurlijk lekker warm en als we haar dan in bed leggen is 't ineens fris.. en tot nu toe lukt 't wel met de kruik.. Maar net was ze gewoon onrustig.. Ik ga nu maar gauw kolven voordat ze wakker word.. heb tepelhoedjes gehaald dus vanavond weer aan de borst proberen.. hopelijk weet ze nog hoe 't moet !
heb de site even bekeken maar dat is allemaal wel bekend. had erop gehoopt dat daar reacties zouden staan over hoe de ervaringen ermee zijn. ervaringen zijn toch altijd net even anders (realistischer) dan wat de ha en fabrikant vertellen
Karsten wil ook nog wel eens mijn wijsvinger pakken want die is dikker dan mijn pink en vult zijn mondje meer.
Ja, weet ik eigenlijk niet.. Als ze beneden ligt heeft ze ook gewoon de fopspeen in en dan let ik ook niet continu op haar.. Dus eigenlijk zou ik het niet eng moeten vinden... Weet ook niet waarom eigenlijk... En een boertje is het niet volgens mij, want ik probeer haar wel na de voeding een boertje te laten doen, maar dat doet ze bijna nooit...
ik leg haar heel af en toe 's middags een keer op de buik weg en vaak zie ik dan wel dat ze e benen iets opgetrokken heeft, maar zo extreem had ik het nog niet gezien. volgens mij kan het ook maar op 1 manier extremer en dat is met de voeten bij het gezicht