Jeetje, juli 2008 mama's al weer! Hier een juli-2007 mama! Gefeliciteerd voor diegene die het al weten en diegene die het binnenkort zullen weten Liefs, Tanya
Ook hier een juli 2007 mama! Dames, jullie zullen doodgegooid worden met diverse cliche's. Maar vergeet niet... het zijn cliche's omdat ze zoooooo waar zijn. Het is echt waar... die eerste 12 onzekere weken duren vreselijk lang, daarna vliegt de rest van de tijd voorbij! Geniet echt van je zwangerschap, van de gedachte dat je 1 bent met jouw beeb en dat niemand uk wat aan kan doen. Voor je het weet ben je een jaar verder! En geloof me... je uk is de vreselijke misselijkheid, vermoeidheid en zware bevalling absoluut waard. Van hieruit dus een welgemeend GEFELICITEERD!
Hoi Go4baby.. 1 juli.. das net geen juni, damn! Jammer voor ons.. Echt grappig, dat streepjesstaren deed ik ook! Dacht ook dat ik een beetje krankjorum was als ik weer met die test in mijn handen stond..
Jeetje, dat gaat snel! Alweer juli mama's! Dat er nog maar een heleboel mogen volgen! Gefeliciteerd iedereen! Tamara
hoi hoi, heb afgelopen weekend getest 2x en was heel positief,dus ik ben ook een julie mama haha kan het nog niet echt geloven. heb nog een test liggen die doe ik morgen nog maar een keer. xx claudia
Meiden, hier ook een juli 2007 mama. Gefeliciteerd hoor, geniet ervan, het is zo bijzonder, en voor je het weet is het voorbij. Hoop dat alles goed blijft gaan. Jullie gaan zo'n mooie tijd tegemoed, leuk spulletjes kopen, je buikje die gaat groeien, je beebje die je gaat voelen ohhh zou het zo weer overdoen hihi.
@ Clau27: GEFELICITEERD! En welkom bij de juli mama's Onwerkelijk he? Heb ook heel wat testen er door heen gejaagd. Ben steeds bang dat ik het in mn hoofd haal... hihi Nou, kom maar op alle juli mama's! Het is hier nog een beetje rustig... erg rustig (nou, wel allemaal lieve reacties al gekregen van vnl juli 2007 mama's! Nou, ik ben dol op anekdotes dus ...) Iedereen bedankt voro lieve reacties en allemaal veel geluk met jullie beebjes, buikjes of buikjes-to-very-soon-be!
Hey alweer july 2008 mama's. Ik ben een july 2006 mama, wat gaat de tijd toch ontzettend hard! 2 jaar geleden was ik ook net zwanger.. Geniet ervan groetjes Mensi.
Jippie, ik kom er ook bij! 1 juli wordt als het goed is bij ons DE DAG! Kom gezellig bij jullie mee kletsen! Gr Droom
He meiden ik heb vanochtend positief getest en als alles dus goed gaat dan zal ik ook een Juli Mama worden. volgens 9maand: Lengte zwangerschap: 3 weken, 5 dagen Nog te gaan: 36 weken, 1 dag, 23 uren Vordering: 9.29% Bevallingsdatum: 04/07/2008Geslacht: jongen (volgens de Chinese maankalender) Voelen jullie al wat?
DAMES,GEFELICITEERD! Ik kom jullie ook vergezellen hihi... Ik heb gister getest en als alles goed mag gaan [-o< zijn wij 03-07-08 uitgeteld! Spannend! Kunnen we lekker kletsen hiero,leuk! En hoe is het met jullie,al ergens last van? Ik heb nog steeds krampjes onderin m'n buik,ik dacht dat mun ongie eraan kwam maar gelukkig niet,IK BEN ZWANGER! Zoo blij! Liefs Dais.. -x-
hee meiden, Sinds vandaag ben ik best heel moe als ik zit moet ik mezelf wakker houden,heb gelukkig geen buikpijn meer heb ik een paar dagen gehad. af en toe wat misselijk maar dat valt gelukkig mee. en voelen jullie wat? xx claudia
Het enigste wat ik voel is een vaag ongi gevoel heel laag in mijn buik. Voor de rest nog geen klachten maar bij mijn vorige zwangerschap begon dit pas met 7 weken, en toen was het veel plassen en moeheid met name. En in de ochtend een lichte misselijkheid.
ja dat vage ongi gevoel heb ik ook gehad en pijn in mijn lies met lopen. heb al wel een buikje wat ik raar vind maar ze zeggen dat je het bij de 2e eerder kunt zien. xx claudia
Ik mag er ook bij! Als alles goed gaat (en dat hoop ik werkelijk!) dan ben ik uitgerekend op 1 juli 2008. Het wordt een spannende tijd, deze eerste 12 weken, maar ik hoop dat ik er gauw doorheen ben. Nu nog nergens last van, behalve wat steekjes.
Ik moet ook erg veel plassen idd en ook heel erg moe,dat had ik ook toen ik van Merel* zwanger was,vlagen van misselijkheid ook,ach ja als dat alles is mogen we niet klagen,hihi.... Ps Claud27,dat klopt,heb ik ook gehoord net nog op tv,geeft ook niet is leuk! -x-
hihi wat leuk, juli mama's! Van harte allemaal dames! Geniet van de zwangerschap \/ Liefs, april mama Kelly
Morguhh meiden! Ik heb net onze eerste afspraak gemaakt voor een echo! Ik vind het zo spannend en hoop zo dat alles goed is! Hebben jullie ook al een afspraak staan en zo ja wanneer? Tis hier nog erg rustig terwijl ik zo druk ben hiero,hihi..... Nou hoop snel iets van jullie te horen! Liefs Dais.. -x-