Hihihi ik heb woensdag om 14.00 uur een sollicitatie Ik ga wel voor dezelfde functie maar alleen bij een groter concern, dus waarschijnlijk betere arbeidsvoorwaarden en meer centjes Ben erg benieuwd, moet dan wel gelijk doorrijden naar het ZH voor mijn nacontrole..die gyneacoloog zal ook wel denken, wat kom zij nou strak in pak doen? hahahahaha
hihi wat lijkt jullie Sam op onze Fae Lovelykids nouja, vinden Raymond en ik . Kzal zo eens kijken voor fotootjes.. alleen de haargrens-vorm is wel anders, maar die toetjes , lief ! k zal dalijk ook eens gaan spammen, even wat foto's zoeken en verkleinen...
daar was ik dus ook nieuwsgierig naar. ik weet wel dat diegene de bij mij was tot 2 x toe ietsanders mee had en dat een deel gewon vaste collectie was en een paar andere dingen een tijdelijke actie maar goed eerst de afspraak maar eens afwachten
Normaal poliklinisch maar omdat het vakantie is werd het tijdens het spreekuur gedaan waar er gaten waren. Je haalt een verwijzing bij de hh voor de uroloog. Daar krijg je eerst een gesprek. Daarna een afspraak voor de vasectomie. De man gaat met ontbloot onderlichaam op de tafel liggen. Hij krijgt een steriele lap over zijn hap en het wordt schoongemaakt met jodium. Dit deed de assistente. Dan komt de arts. Hij krijgt in zijn zak een verdoving (is erg pijnlijk volgens mijn hubbie) en na een paar minuten wordt er een sneetje gemaakt, een stukje van de zaadleider er tussenuit gehaald, dichtgeknoopt en gehecht. Daarna volgt via dezelfde procedure de andere kant. Na de ingreep moesten we een kwartier wachten in de wachtkamer en daarna weer terug naar binnen om te laten checken of het nog nabloedde. Hij heeft die avond met een ijspack en bevroren maandverbandjes op zijn hap gezeten en is dagen aan de paracetamol geweest. Hij beschreef het niet echt als pijn maar meer een erg onaangenaam gevoel alsof hij een flinke trap in zijn kruis had gekregen. De hechtingen lossen vanzelf en wat uitsteekt kan je op het gegeven moment er voorzichtig aftrekken. Maar dit is hoe ik het beleeft heb, ik denk dat het maar goed is dat ik Niels niet het verhaal heb laten opschrijven want mannen kunnen nogal kleinzerig zijn en van een mug een olifant maken wat pijn betreft.
hier bevalt het dus goed je kunt het acuut gebruiken met per uur 3 druppels met een max van 6x en bij gewoon gebruik 3 maal daags 3 druppels
Ja 1x per jaar. Maar de hh plaatst die dingen wel vaker denk ik dan dus ach wat kan mij het schelen die is dan wel wat gewent.
Ikke denk ik. Mijn laaste info was dat 80% van de vrouwen niet of nauwelijk meer ongesteld werden na het plaatsen van de Mirena. Daar hoor ik helaas niet bij.
Helaas is het hier nog steeds rustig Denk niet dat het strippen effect heeft gehad anders was er inmiddels vast wel iets gebeurt. Dus nu maar hopen dat het nog spontaan begint en anders hoop ik dat ze donderdag meteen wat gaan doen en niet eerst een afspraak gaan maken maar dat is dus afwachten. Ben wel blij dat er eindelijk een einde in zicht is hoor, begin nu ook echt te merken dat mijn lichaam op aan het raken is. Ik kan gewoon nadat ik heb gezeten of gelegen niet meer normaal lopen, is een spier vanuit mijn rug die mijn kont inloopt die gewoon niet meer meewerkt op dat moment. Ga nu weer lekker niks doen op de bank!
Dat is mooi Lovelykids, bedankt voor je antwoord! Kan ik het gewoon bij DA kopen, of alleen bij een apotheek?