Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Die prikken zijn echt het minst fijne en de trekkende hechting schijnen ook niet prettig te voelen.

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

dank je

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

nogmaals dank je wel

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
  5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben benieuwd naar wanneer we jullie mogen feliciteren

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

cinababy is van vsm dus je kunt het gewoon bij de drogist halen

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Het is waar ik ben bij! :)

Ik ga even journaal kijken want het is nog steeds strijd in Georgië. :cry:

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

en ik maar denken dat ze er niks aan vond

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik geef 7 of 8 druppeltjes sabsimplex in elke fles. Cinababy werkte niet hier...

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

11. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hoihoi,

heb niet alles bijgelezen, was ong 25 pagina's, maar las dat er bij ingrid nog niet zo veel was gebeurd, behalve de ctg dan. maar goed donderdag meer, maar de beeb komt gewoon voor die tijd!

Wij zijn vandaag naar blijdorp geweest, was erg gezellig. jeroen was heel rustig en lief, was bij tijden wakker, maar helemaal niet gehuild!
    Mooie beestjes gezien, en volgend jaar komt er een baby girafje, want er werd er net een bij het mannetje gezet en gedekt! :D
    Was wel toevallig!

Nou ben nu wel beetje moe, dus ga lekker op de bank hangen! misschien kom ik nog ff lezen, ik laat zwp lekker open staan, als ik dan puf heb kan ik zien wat er is bijgeschreven!

Doei, fijne avond allemaal!

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Klinkt als een gezellige dag Maaike.

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik krijg ook niet alles bijgelezen helaas......

Joost is een beetje onrustig en weet geloof ik niet goed wat 'ie wil. Maar ja beter nu dan vannacht ;).
    Ik 'zie' jullie later wel weer!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat kunnen we inderdaad wel eens proberen. Baat het niet dan schaadt het niet.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuke foto's Athina.

Ingrid hopelijk start alles voor jou snel.

Ik ga afsluiten en eens kijken of we kunnen slapen.

16. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    als je de bijsluiter inscant of de tekst die je niet begrijpt in typt wil ik hem wel voor je vertalen, spreek vloeiend duits.

17. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    spannend Jes: succes met je sollicitatie. Ik mag morgen ook....

pff gisterenavond weer een heftig avondje met Chris. Niks willen, steeds overstrekken van de krampjes. Ik ben gisteren met de sab simplex begonnen dus zal wel merken of het effect heeft hoop ik.....Vannacht in elk geval ook weer bal...om de 2 uur was hij wakker van de kramp.

Selma en Ingrid: beebs in zicht?

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jes: succes met je sollicititatie!

Helaas hier nog geen baby in zicht. Ben er trouwens ook achter wanneer ik misselijk ben/word namelijk als de baby wakker is. Dus hoe zorg je ervoor dat een baby in je buik blijft slapen? Iemand tips?

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Mogge,

Hier aan het begin van de avond gisteren ook weer behoorlijke krampjes, Danique lag te gillen van de pijn. Zoooo zielig! Ik heb een portje met haar meegebruld. Je bent zo machteloos. Het gekke is wel dat als het dan over is, alles ook meteen weer helemaal goed is en ze weer heel tevreden ligt te kijken of slapen.
    Daarna ging papa in bad en Danique mocht er eventjes bij. Roken ze daarna allebei lekker naar de Zwitsal badschuim :)

En weer een behoorlijke nacht 1 keertje kort wakker om 4.00 uur, dus dat was te overzien.

Vandaag heb ik lekker helemaal niks op de planning. Roger is voor het eerst weer aan het werk. Wel weer even vreemd. Chris is uit logeren. Dus mama en Danique zijn een paar daagjes met zijn tweetjes thuis overdag. Lekker relaxed.

Liefs,
    Lientje

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zit in dubio.
    Ik ga na mijn verlof voor 24 uur aan het werk.
    Nou zit ik op een project waar je 7 dagen per week van 8 tot 22 uur kan werken.
    Nou vond ik het neit zo'n heel leuk project en kon geen avonden en weekenden meer werken dus zou ik naar een ander project werken waar ik gewoon 3 dagen van 9 tot half 6 zou gaan werken.
    Dan zou Mayron 3 dagen naar de kdv gaan. Echter, nu yaron weer in the picture is en alles goed gaat zit ik in dubio. Ik zou Mayron ook `1 of 2 dagen naar de kdv kunnen doen en dan 2 dagen van 18:00-22:00 werken en bijvoorbeeld af en toe op een Zaterdag. Dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel lekker. Wat zouden jullie doen?

Share This Page