Jes, succes met de sollicitatie straks! Ingrid, jammer hoor, ik had gehoopt dat het vannacht toch wel zou gebeuren. Maar gelukkig schiet de donderdag op nu! Nog ff volhouden meis, dikke knuf! Patries, inderdaad smerig weer bleh! Kun je bjorn een beetje vermaken binnen? Wel te merken dat er veel mensen terug zijn van vakantie. Ik krijg ineens weer veel kaarten en telefoontjes voor afspraken voor kraambezoeken. Merken jullie dat ook? Liefs, Lientje
Jes, succes met je sollicitatie... Eeeh... Een baby slapende houden haha, sry Ingrid can't help u... Ach nog heel even maar gelukkig...
Hier zijn de krampjes heftig maar wel voor korte duur. Gisteren had Nilo er ook last van, echt heel hard krijsen. Bij mama liggen was niet goed, mama rondlopen was niet goed, bij papa liggen was niet goed, en toen eenmaal papa met hem rondliep en zachtjes tegen hem praten viel hij uiteindelijk vermoeid van het huilen bij hem in slaap...aaahhh Kan mij echt voorstellen dat je even een traantje heb weggepinkt Lientje, want het kan zo heftig zijn als ze er last van hebben
ML, moeilijk! Aan de ene kant zou ik zeggen ga die twee avonden werken en dan heb je extra veel tijd voor Mayron maar ja aan de andere kant die drie dagen werken heb je wel meer zekerheid door. Wat zegt Yaron ervan?
Jah ik wil het er vanavond met hem over hebben. Ik vind het wel lekker dat ik dan voor hem kan zorgen en alles. Ze belden me gister zowaar van mijn werk en ik heb Donderdag afgesproken even te komen praten om afspraken te maken. Heb trouwens wel een toezegging dat ik Mayron kan plaatsen maar dat ze nog contact opnemen wanneer er plaats is
Ik zou het zeker met Yaron bespreken, en dat je zeker weet dat hij nu niet weer zijn biezen pakt. Waarom zou een moeder altijd haar werk helemaal moeten omgooien!?! Een vader kan ook een steentje bijdragen hierin, vind ik! Die twee avonden zou hij mooi met Mayron kunnen blijven en jij werken..! Ik wil tussen de 24-30 uur gaan werken, in principe ben ik de kostwinner van het gezin (met een fulltime baan). We gaan binnenkort kijken hoe het financieel uitkomt als wij beide parttime gaan werken, heb namelijk ooit gehoord dat belastingtechnisch het aantrekkelijkst word als beide ouders parttime werken (met teruggaves en loonbelastingen enz). Weet iemand hier misschien iets meer van?
Hier ben ik maar druk aan het solliciteren gegaan aangezien mijn huidige werkgever gewoon zegt: f*ck you je zoekt maar uit hoe je het doet wij houden je gewoon aan je contract en je moet gewoon het werk doen waarvoor je destijds bent aangenomen en dat er met iemand die nu weg is gesproken is over ander werk is leuk maar hebben wij niks mee te maken. Hoezo ze willen me weg hebben maar het gaat ze teveel kosten als ze me moeten ontslaan dus dan maar zo. Heb ook besloten om gewoon alleen een kaartje naar pz te sturen en mijn leiding gevende die hoort het dan wel van hun. Verder laat ik een collegaatje het wel weten zodat die het kan doorgeven aan mijn andere collega's, heb totaal geen zin om aan die mensen te laten weten als mijn kindje er is. Weet nu al dat ik ga zeggen dat ik geen tijd voor ze heb als ze bellen om langs te komen, wil gewoon niks meer met ze te maken hebben.
ik zou zelf toch voor de regelmaat gaan van 9 tot half 6. maar nou heb ik dat zelf ook sowieso als werkdagen en ben dus misschien wel bevooroordeeld daardoor
nee ik vind het hier op gebied van kaartjes en bezoeken hier nog steeds erg rustig, maar nou is sam ook al de derde binnen 3,5 jaar. en kon bij morris al merken dat het minder werd
Zielig hoor die krampjes. En wat kun je je dan machteloos voelen. Wel lekker even twee daagjes samen tutten.
Jah ik zou het het lekkerst vinden als Yaron idd 4 dagen kon gaan werken en 1 dag ouderschapsverlof maar dan krijg je geloof ik maar 40% salaris... Maar hij kan wel lekker een dag met Mayron zijn. Patries, hie dat belastingtechnisch zit zou ik niet zo 123 weten maar misschien scheelt het niet zoveel als je er meer voordeel uithaalt uiteindelijk...
Wat ik mij dan alleen afvraag en dat is puur gebaseerd op jullie verleden, wat ga je doen als het straks niet goed gaat tussen jou en Yaron. Wat zijn de wachttijden van het KDV? Want stel dat het uit gaat dan kan jij niet werken omdat je 4 maanden moet wachten tot dat er plek is en dan zit je. Kan je niet beter Mayron nu gewoon naar het KDV doen voor 3 dagen en als het over bijvoorbeeld een jaar nog goed gaat met Yaron de dagen op het KDV gaan minderen en dan 's avonds en in het weekend gaan werken?
Nee maar bij ons het het al de derde natuurlijk en dan krijg je toch veel minder aanloop van familie e.d. Maar vind het niet zo erg hoor, heb het druk zat nu met 3.
Ik heb ook moeten praten als brugman om Karsten op 16 september geplaatst te krijgen anders zou het ook pas november worden en zat hij 2 dagen in 2 verschillende groepen omdat ze een bezetting van 98% hebben op het KDV. Nu is er gelukkig door een opzegging i.v.m. verhuizing een plekje vrij op de dagen die ik wil en in dezelfde groep. Weliswaar een andere groep dan Maarit. Maar goed die gaat in april naar school.
Goh ik dacht al dat ik paranoia werd, maar nu merk ik dat meerdere hetzelfde hebben! Wij hebben ongeveer 70 kaarten verstuurd en hebben uiteindelijk maar iets van 15 kaartjes teruggekregen Meeste smste ons om te feliciteren of stuurde via inet iets..vind het wel jammer want ik kan moeilijk mijn gsm en laptop in het babyboek plakken en om nou allemaal A4tjes in te plakken..vind ik een kaartje leuker Maar dat heeft dus te maken of het je eerste of volgende is..vond het al vreemd.