Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    denk dat hier inmiddels iedereen wel op de stoep staat zodra de kleiner er is :) :) :) Heb soms echt het idee dat andere mensen nieuwsgieriger zijn naar de kleine dan wij zelf, terwijl dat eigenlijk onmogelijk is :)

Wel grappig ook hoe ze van mijn vriend zijn werk meeleven, af en toe rijden collega's van hem even express langs het huis om te kijken of er al slingers en zo hangen. Laatst dacht een collega van hem al dat het zover was omdat er slingers hingen, maar die waren van een paar huizen verderop dus die was helemaal verbaasd toen hij binnenkwam en mijn vriend gewoon aan het werk was :) :)

Heb inmiddels trouwens wel veel harde buiken en sommige zijn ook redelijk gevoelig, maar ja durf inmiddels nergens meer op te hopen eigenlijk :oops:

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

:) :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Mocht dat bij hem niet zo zijn, bij mij in ieder geval wel. :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

:)

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dag dames :D

Ik heb helaas niks bijgelezen hoor, onze laptop is even weg en een computer is toch wat lastiger merk ik :(.

Wel gezien dat de 2 dames nog niet bevallen zijn :(. Jammer hoor! Ik hoop dat het nu snel begint, maar het kan nooit lang meer duren ;)

Hier ga ik waarschijnlijk vanavond een flesvoeding proberen, ik wil weten hoe Wessel erop reageert. De laatste week kreunt hij snachts na de nachtvoeding, ik weet niet wat het is, net alsof hij probeert te persen, maar hij heeft bv dus verstopt kan hij niet zijn... Dokter had er ook al naar gekeken, we zijn afgelopen zaterdag naar de huisartsenpost geweest want hij liet elke keer los met de voeding en huilde (had echt pijn volgens mij) dus ik dacht, ja hoor wel spruw dus. Dus erachteraan gebeld, maar ook deze arts zegt dat het geen spruw is. Daarna wou hij natuurlijk ook weer normaal drinken, ahahaha, zul je altijd zien ;)

Maar ik had toen ook gezegd dat hij snachts na de voeding zo kreunt, maar hij kon niks vinden. Weten jullie misschien wat het dan kan zijn? Zit hem dan een scheet dwars of zo? :)

O jee, hij huilt, zo maar troosten.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zijn temperatuur is gelukkig weer 37 rond. :D

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan wil je ook geen plaatsvervanger want die kent jou niet.
    Dan maar even wachten dus.

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik heb af en toe ook het idee dat je er zelf bovenop moet zitten anders pies je op het laatste moment buiten de boot en moet je in ene nog wat anders gaan regelen.

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat lekker dat hij weer wat langer heeft doorgeslapen. :D

Heb je geen hobbies dan die je kunt gaan doen nu je wat meer thuis bent?
    En als Senna een hele dag onrustig is dan kom je ook aan niets toe behalve hem op je arm hebben.

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je mannetje!
    Gaat hij nu nationaal rijden?

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb precies hetzelfde dat ik brakker ben om half 6 dan om 3 uur. :)

12. Ben ik ook weer is. Heb op het moment te weinig energie om te forummen. Lees af en toe wat mee maar dat blijft op het moment niet hangen.

Zie dat Ingrid nog niet bevallen is. Meis hoop dat je snel gaat bevallen en je kleintje in je armen mag houden. Zet hem op he? :)

Hier gaat het redelijk. De afgelopen 2 nachten eindelijk 6 uurtjes achter elkaar kunnen slapen. Mees die 2 keer wakker gemaakt voor zijn laatste fles ipv af te wachten tot hij komt. En dat werkt dus bij hem. Ik ben overgestapt op gekookt water gemengd met koud en ook dat werkt tegen de krampjes bij hem. En zaterdag maar weer even naar de apotheek in dld gereden voor de sab simplex en nu zijn z'n darmen weer wat rustiger.
    Verder wordt het hier een ziekenboeg. Steijn en Mees zijn al verkouden en mijn hoofd voelt aan alsof er een steen in zit.

Hoop dat met jullie alles goed is?

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

toch wel gek eigenlijk.
    we wonen toch vrij dicht bij elkaar.
    maar ik heb wel begrepen dat het hier ook steeds lastigr wordt hoor.
    ik heb er natuurlijk wel al 2 die er ook heen gaan en dat schijnt je dan oo weer voorrang te geven

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

klinkt als babyblues.
    heel herkenbaar. de meesten krijgen wel zo'n dip.
    alleen sommigen blijven er in hangen en krijgen een depressie, maar dat is wel op de zaken vooruit lopen hoor en ook het ergste.

troost je dus met de gedachte dat het wel weer overgaat en dat je niet de enige bent.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Als je wilt weten wanneer baby's een groeisprong krijgen en waar je het aan kan merken is het boek Oei ik groei een echt aanrader.
    Daar staat in tot 60 weken wanneer er een sprong aankomt en wat ze dan ontwikkelen en hoe je het herkent.

Rond de 5 weken, 8 weken, 12 weken, 15 weken, 23 weken, 34 weken, 42 weken, 51 weken.
    Je kleine kan daar eerder of wat later mee beginnen.
    Is de kleine twee weken te laat geboren dan zal de sprong rond de twee weken eerder plaatsvinden. Is de kleine eerder geboren dan komt de sprong ook ongeveer zoveel later.

De kleine huilt de hele dag en ligt het liefst in je armen.
    Heeft nergens zin in, niet in slapen, niet in eten, niet in liggen in de box, alleen maar willen hangen.

Daarna zal je zien dat de kleine allerlei nieuwe dingen zich eigen heeft gemaakt.

16. [​IMG]

Even een fotootje van Mees, vandaag 1 maand oud :)

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Vervelend dat nou net iedereen te gelijk ziek is. :(
    Veel beterschap!

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat een cutie!
    Enne gefeliciteerd met je eerste vermaandag Mees! :D

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb je het boek oei ik groei?
    of ken je het?
    daar staat het namelijk precies in.

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

hier ook weer ff een berichtje van mij.
    heb niet bijgelezen omdat ik nogal moe ben.

vandaag naar t CB geweest. nikita is erg goed gegroeid en woog nu 3625 gram. een hele goede vooruitgang. omdat nikita zo moeilijk in slaap komt snachts heb ik om inbakeren gevraagd en van de week neemt de inbaker zuster kontakt met me op dus ik hoop dat de nachten dan ook een keer goed worden hier. nikita overstrekt zich ook heel erg en heb ook om advies gevraagd maar die adviezen werken niet omdat nikta te sterk in haar lijfje is om haar helemaal op te vouwen in de goede houding. de verpleegkundige viel dat ook al op dat ze niet doet wat er gedaan moet worden hihi. al met al een vrij tegenstrijdig kindje haha.
    ook vond ze dat nikita veel at voor haar gewicht, ze eet nu tussen de 105 cc en 140cc op en ik hoef me geen zorgen te maken als ze een keer wat minder eet. als ze maar min 500 a 600 cc per dag haalt.

ik ga er weer vandoor. ben gister weer begonnen met twrilen en loop nukrom van de spierpijn. goh wat ben ik stijf geworden zeg haha

tot laters meiden en ingrid en selm a zet m op he. ik denk aan jullie en hoop ten zeerste dat jullie kindje zich snel aandient

liefs susanne

Share This Page