ingrid wij schreven alleen de tijden op wanneer de wee opkwam, en niet hoelang hij duurt want sommige beleven bij mij ietsje hangen. Silla hahaha die e-wekker van Oei Ik groei heb ik ook ingesteld, ik kreeg alleen van het weekend pas de uitleg over de sprong met 5 weken toen was hij al 6 weken oud hahaha
Maar komt dat niet omdat Nilo eerder geboren is? Dan krijgt ie zijn sprongetje later (wat ik begrepen heb)... Maar kreeg je dus een e-mail?
Jajaja Senn en ik hebben gisteren ook even met onze heupjes geschud, en kijk aan...! Hihihi die moet je lekker zijn gang laten gaan, dat zijn de spanningen! Als hij JOU maar niet vergeet mee te nemen naar het ZH
Nee want ik heb hem pas ingesteld toen hij geboren was +/- 3 weken was hij toen. Maar ik heb wel een mail gehad, alleen ietsje te laat Zal even kijken of ik hem nog heb bewaard..un momento!
Maar hoe stel je hem in dan? Volgens mij heb ik wat verkeerd gedaan, kep me aangemeld voor de nieuwsbrief e.d. en ging er eigenlijk vanuit dat dat ook gold voor de e-wekker
Lieverd een dikke knuf voor jou! Lijkt me heel vervelend als je je zo voelt. Als ik kijk naar hoe oud hij is dan zou het heel goed een sprongetje geweest kunnen zijn. Soms duurt dat 2 dagen dat hij zo is. En dat je alles eraan doet om hem te pleasen zegt al genoeg dat je een heel goede moeder bent! Gespreksstof, neem hem eens op je arm en laat hem alles zien wat je in huis hebt staan en hangen en hoe het heet en waar het voor dient. Dan heb je voorlopig wel even genoeg gesprekstof.
Yep kep het boek... Gisteren wel 10x het hoofdstuk van 5 wkn door gelezen. En nog...voel ik me onzeker
Sjips, ik ga zo offline...ben alleen dus moet ff aanpoten hier! Ingrid ik wens jou alle succes van de wereld, jullie meisje komt eraan..jullie wachten word beloond! Misschien heb je al een paar cm's cadeau gehad en kan het nu opeens snel gaan, hoor! Lieve Lieve Sennnnnn O Zou u mij alstublieft een sms kunnen sturen als Ingrid is bevallen? Mocht het nog vandaag komen?
Oh my gosh als Ingrid bevallen is neem ik de lijst over! Maarre waar is de laatste versie...hoe vind ik deze snel?
Makkelijker gezegd dan gedaan, MAAR voel je niet onzeker! Ook baby's kunnen zomaar ff een Day-Off hebben zoals wij, alleen kunnen ze het je nog niet vertellen. Misschien ff een lekker badje klaarmaken en met hem gaan keuvelen..? Probeer zelf rustig te blijven (lippen natlikken en diep in en uitademen)..ala stress/paniektherapie van mijn therapeut hihihihi, want ze voelen maar al te goed aan als mama ook in de stress raakt