Adem in adem uit ZENNNNNNN Die lijst vinden we wel, berichten van Ingrid nakijken en dan hebben we de lijst zo naar boven getoverd.
I guess! Ja tot uuhhhh...ff denken.. gewoon het geboren is Nee kijk maar, als jezelf nog wakker ben..sms me (ik blij dat Karsten geen nachtvoedingen meer heeft! )
De telefoon gaat anders trouw mee naar bed net als bij jou en Anno niem. Ik sms je gewoon je bed uit.
Nog een vraagje over de luiers... Wat is het verschil tussen Pampers Newborn nr. 3 en Pampers Midi (nr. 3) Tygo zit geloof ik in een tussen fase nr. 2 wordt wat aan de kleine kant maar nr. 3 zit zowat onder zijn oksols hi hi.
Ingrid, wat spannend! Ik hoop zo dat het voor je door gaat zetten! Silla, een dikke knuf voor jou. Het valt soms ook niet mee he om moeder te zijn. Ik ben ook vaak onzeker, het hoort er ook een beetje bij. Maar ik weet zeker dat je het heel goed doet. En als je het niet ziet zitten, wil ik de lijst ook wel overnemen hoor. Zo lang is dit topic niet meer open en dat zal me vast wel lukken! Senn, maar goed dat je geen laptop hebt, anders kom je helemaal niet toe aan vakantie vieren!
Zal Maan straks waarschuwen dat mijn mobiel kan gaan vannacht, als ik zeg dat jij het ben..dan mag het, zolang ik hem maar niet wakker maakt hahahaha Toen ik jou sms kreeg dat je was bevallen heb ik in mijn enthousiastme Maan een zet gegeven om te vertellen dat Karsten er was hahahaha 's morgens vroeg hij: Zei jij vannacht nou dat Linda was bevallen, of heb ik dat gedroomd? hahahahaha
Veraatje... Ik wil de lijst wel bijhouden maar ik heb de laatste versie niet. Telkens wanneer Ingrid hem plaatste maakte ik een kopie en zette het op mijn bureaublad op de PC. Maar mijn laatste versie is van 6 augustus in de ochtend, ik weet dus niet of ie daarna nog is geweest? ?
Hahaha hier hetzelfde probleem! Nilo heeft ook de opvolger nodig maar die zit nog erg uuhh hoog onze kleine Urbanus!
ik heb nog een paar pampers nr. 2 (waaronder bij mijn moeder) maar vandaag 3 aangebroken nah hij verzuipt er zowat in hi hi.
Verdorrie, nog 200 pagina's en dan hadden we de 3000 gehaald! Selma, kan jij misschien over 3 dagen bevallen..? NEE HOOR, dat is echt een grapje!
, zal die vannacht vast niet op prijs stellen. Zal aan Ingrid vragen of ze wil sms-en tijden Nilo zijn nachtvoeding.
Kan de shit in ieder geval niet tot halverwege zijn rug zitten. Maar om terug te komen op je vraag ikke niet weten.
Oke ff een kleine Poll Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen