Oke ff een kleine Poll Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen Senninha: jongen
Wow dan had ik een olifantendracht gehad hahahaha Ik zal Nilo zo even wakker maken om te vragen hoelaat meneer wenst te eten vannacht..als ze het dan even kan volhouden tot die tijd 8-[
FF snel moet zo weg! Ingrid zet hem op! ik puf met je mee! En voor de poll.. Ik ga ook voor een meisje (dus dan word het volgens mijn logica een jongen snappie) Groetjes!
joh de baby is er al had een mega snelle bevalling oke niet te veel grapjes over maken anders krijg ik nog een bevalling from hell Er zit nu ongeveer 4,5 minuut tussen en en ze houden iets langer aan dan een halve minuut. De pijn word wel steeds erger en zit nu meteen in mijn buik, in mijn rug heb ik alleen constante zeurende pijn inmiddels.
Oke ff een kleine Poll Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen Senninha: jongen Anno Niem: meisje
BELLENNNNN Ow ja, graag voor 23.00 uur bevallen anders sms Senn mij wakker joking..! Je ben nog lekker aan de praat hihihi hoop dat het zo doorzet, dan heb je een easygoing-bevalling voor de boeg! Ik ben erg benieuwd hoeveel cm je al heb!
nee moet bellen als ik een uur lang weeen heb die om de drie minuten komen en in ieder geval een minuut aanhouden en ik ze moet wegpuffen. Had er net tijdens het typen weer 1, doe ineens extra lang over een berichtje typen.
Nou Tygo ligt nog steeds te slapen?! Hij is wel wat onrustig maar als ik boven kom ligt ie nog steeds te pitten. . . Zal ik hem maar wakker maken? Anders loop ik vannacht weer zo te #$%