Oh Ingrid een uur! Jeetje hoe lang ben je al aan het klokken? Zeg..waarom slaapt Tygo niet zo in de nacht? ? Dan zou ik happy de pappy worden. . .
Wij puffen wel ff met je mee Adem in, puf puf puf, Adem in, puf puf puf.. Hoe gaat het met Roeland...? Staat hij nog met de plumeau in de hand?
Wou dat Hugh de aktiefheid van Roeland had... Komt thuis en valt vervolgens als een blok in slaap op de bank! Gezellig he vakantieman
Wacht maar tot ze om de twee minuten komen dan moet je echt even stoppen met typen. Heb het uit eigen ervaring. 8)
misschien makkelijk om even een lijstje te maken voor Roeland: meenemen: Ingrid mobiel autosleutels :-k
Nou dan ga ik de fles maken en dan maar wakker maken! Wat een komediant niet! 's nachts lopen rellen en in de middag slapen als een engeltje
Als hij daar klaar is mag hij hier wel even langs komen voor de afleiding. O nee doe toch maar niet dan heeft de thuiszorg niets meer te doen donderdag.
rond acht uur ben ik begonnen met timen en denk dat het dan ook wel tijd is om te bellen. Hoop wel dat mijn broek tegen die tijd droog is, bedacht natuurlijk ineens dat ik niks schoons had en moet natuurlijk wel in schone kleren naar het ziekenhuis hoe erg kan je zijn he hahaha. Ga zo denk ik maar eens even onder de douche staan kijken hoe dat voelt.
Om half acht zeggen dat je vanaf acht uur aan het timen ben..? Jij gaat bevallen meid Als je het niet vertrouw gewoon bellen he, die uur is een richtlijn
Roeland blij dat ik alles al klaar heb gezet, moet alleen mezelf er nog bijzetten anders vergeet ie me hahaha
Idd ga ik zo doen, ff mijn schoenen met ijzerenpunten aantrekken Hij mag straks kiezen...eten halen (het liefst Patat) of een boterham smeren hi hi. Kep nl. geen eten in huis voor vandaag hi hi. By the way...heeft Mss Sil zich nog gemeld? Ben benieuwd hoe het met haar gaat!