bij Björn ging zelfs de hond mee naar de auto afijn weer terug naar binnen om te hond terug te brengen Missschien kan hij alvast wat spullen in de auto zetten die je nu niet nodig heb, kunnen jullie straks in één keer weg en misschien moet hij je even helpen naar de auto..voordat ik met mijn weeen de portiektrappen af was
Volgens mij spreek ML haar weleens op MSN en gaat het met haar en de kleine goed. Ze is nog steeds bij haar vader in huis. Verder wist ML volgens mij ook niet veel..dus we wachten maar eventjes af. Hoop dat ze snel weer alles op spoor heb staan
Ingrid jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaa Eindelijk! Spannend meid. Zet 'm op he! Oh enne.... ik denk dat je een meisje krijgt.
Ingrid, als jij denkt dat het begonnen is, dan is de kans groot dat dat ook daadwerkelijk zo is.. Op de een of andere manier weet je gewoon wanneer je weeën begonnen zijn... Silla, wat vervelend dat Tygo zo onrustig is en dat jij je daar onzeker door voelt.. Ik kan alleen maar zeggen, heel herkenbaar! Mikayla wil op het moment ook alleen maar bij mama of papa zitten en voor de rest niks.. Niet in de box, niet in bed... Ik heb net ook even een potje staan janken met haar in mijn armen.. Had haar namelijk net naar bed gebracht en er kwam echt een oorverdovend gebrul.. Toen wist mama het ook even niet meer.. Dikke knuf voor jou... Oke ff een kleine Poll Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen Senninha: jongen Anno Niem: meisje Misspiggle: meisje
Dat melk weg laten lopen doe ik inderdaad. Maar wat een herkenning uit de link, ik heb gewoon te veel melk! Bijna alle punten kan ik bij wessel neerzetten .
Patries speciaal voor jou: Hittentit D'r betst nen hettentet ep enzen ette gedemme (x3) Hettentet hier hettentet waar Hettentet ginder en hettentet daar Hettentettenhettentettenhettentetten... D'r bitst nen hittentit ip inzin itti gidimme (x3) Hittentit hier hittentit waar Hittentit ginder en hittentit daar Hittentittenhittentittenhittentitten... D'r botst nen hottentot op onzen otto goddomme (x3) Hottentot hier hottentot waar Hottentot ginder en hottentot daar Hottentottenhottentottenhottentottenhotten... hottentot hier hottentot waar,wel hottentot ginder en hottentot daar hottentotenhottentottenhottentotten...
Gaat nooit een discussie met een vrouw aan als man zijnde, want hoe klein je ook ben...je verliest het altijd en wat doe je dan...? Zie hieronder!
Oke ff een kleine Poll Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen Senninha: jongen Anno Niem: meisje Misspiggle: meisje Bd1: meisje
Oke ff een kleine Poll Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen Senninha: jongen Anno Niem: meisje Misspiggle: meisje Bd1: meisje Niesje: meisje