Denk dat je wel een echo krijg, ik heb ook gezegd dat ik mij ongerust maakt en niet precies weet wanneer mijn bevruchting was. Mijn cyclus liep niet gelijk, ook niet met de pil...wedden dat hij een echo maakt om te kijken of het hartje klopt en eventueel de datum te bepalen In ieder geval heel veel succes!
Hihi dat is een goeie Patricia, ik zeg gewoon dat ik een zeer onregelmatige cyclus heb (is niet eens gelogen trouwens)
Even een ander vraagje trouwens; hebben jullie je zorgverzekeraar al op de hoogte gesteld trouwens? Of wanneer ga je dat doen? Ik wacht nu zelf in elk geval de echo van zaterdag eventjes af, maar ik vraag me af hoe snel je het zou moeten doen? Op de site van de verzekeraar kan ik niets vinden... wel een hoop dingetjes over zwangerschap overigens, maar niet precies daarover....
Hi ladies! Hier ook vanaf het WERK hihihi ff snel! IK BEN MOE! IK ZOU EEN MOORD DOEN VOOR EEN TUKKIE! Ook heb ik een beetje een rekkerig gevoel linksonder in mijn buik...grrrrrrrrrrr.
Hee dames, heb alle schaamte opzij gegooid en een eerste buikfoto in mijn album gezet. Nou heb ik eigenlijk normaal overal sch*t aan, maar je hoort je te schamen toch, als je meer dan 100 kilo weegt? Ik wilde een beginfoto hebben. Dus vandaar.
Zo opnieuw mijn verhaal, hopelijk nu geen foutmelding! Ik werk op de Shell Raffinaderij, ik werk bij een Technisch uitzendbureau als Office manager. Voordat wij petrochemisch personeel mochten uitlenen moesten wij eerst bepaalde certificeringen halen. Hiervoor hebben mijn baas en ik bepaalde diploma's behaald, dus het bureau beschouw ik ook een beetje als mijn kindje. Ik werk momenteel vanuit huis, intercedenten sturen mijn gegevens. Ik controleer, corrigeer en stuur dingen bij vanuit huis. Paar x per week ga ik eventjes langs voor dingen die niet via de PC afgehandeld kunnen worden, maar kan niet met mijn zuurstofcilinder de raffinaderij op. Soms spring ik op de Shell zelf bij als visueel inspecteur, heb ik hier ook mijn certificaten voor. Loop dan met een overall, helm, veiligheidsschoenen en bril over de plant (fabriek) erg leuk werk, en hoop straks na de zwangerschap met de juiste medicatie weer dit werk op te kunnen pikken! @ mrietje, ik las je vraag of die honden gevaarlijk zijn, integendeel! Wij hebben een Amerikaanse Stafford en als je op internet naar hun karaktereigenschappen kijk zijn het echte familiehonden en ergggg lief voor kinderen. Angel en Björn zijn samen opgegroeid en nog nooit een snauw naar hem gegeven, ze kunnen veel hebben. Mijn schoonouders hebben een husky en is erg kleinzerig, als Björn per ongeluk op zijn staart zit met spelen geef hij al een snauw naar achteren..Angel sta dan gewoon op en plof ergens anders neer
Waarom schamen Je bent zoals je bent hoor! En groot gelijk, is straks hartstikke leuk als je alle foto's naast elkaar heb en je ziet je buikje langzaam groeien
Ik zit niet op mijn werk, ben nog 'gewoon' thuis. Maandag ga ik echt wel weer aan het werk, die leidinggevende kan de pot op. Hij wilde namelijk dat ik rust bleef houden tot morgen, i.v.m. die buikpijn. Maar nu is het alweer bijna een week over, die heftige buikpijn dan. En morgen ein-de-lijk de echo! Ben er gewoon een beetje zenuwachtig van.
Meid voor mij is dat echt een buikJE Mijn broers zijn 135 en 150 kilo, daarbij vergeleken heb jij een buikje
Goed gedaan Freesia! En helemaal niet schamen! Patricia, bij mijn vriendinnetje hadden ze ook een american staffordshire terrier. Maar als die je niet kende en je wilde hem aanhalen dan vloog hij je echt wel aan. Hij was heel beschermend naar de baasjes (en naar mij, hihihihi). Dus ik vond het een geweldige hond, maar een hoop mensen ook niet. Maar ff een vraagje, moeten jullie je hond muilkorven?
Kan je niet tijdelijk ff een stretcher in het kopierhok zetten Lekker knus en warm..en in de pauze ffies oogjes toe! Wist je trouwens dat ze mama's de ruimte en gelegeneheid op het werk moeten geven om te kunnen kolven straks. De baas waarbij ik werk toen ik Björn kreeg, heeft toen paar keer per dag zijn kamer aan mij afgestaan deurdicht en kolven maar!
Dat lig niet aan het ras, maar aan de hond Ik ken genoeg kleine hondjes die ook mensen aanvliegen.. Nee hoor hoef niet te muilkorven. Die honden hebben een slechte naam gekregen door bijtincidenten, maar als je de TOP10 van bijtgrage honden erbij pak staan de Labrador, Herder enz bovenaan. Staffords komen op de 7/8ste plek van de lijst.. Mensen die bij ons voor het eerst komen, kijken ook vaak met een schuin oog naar Angel..pas als ze haar een paar x hebben gezien krijgen ze vertrouwen in haar. Het is echt een eerste klas muts hoor, die zou een inbreker nog helpen!
Ach meisje ook ik begin met 104 kg aan mijn zwangerschap en heb me gerealiseerd dat er best nog het een en ander bijkomt. Niet enkel vanwege de zwangerschap, maar hou gewoon van lekker eten en de winterstamppot is gewoon niet te versmaden.
@Freesia: wat een onzin joh dat je je zou moeten schamen als je over de 100 kilo bent. Ik ben zelf ook over de 100 kilo en hoef me daar toch niet voor te schamen zeg, dat zou wat zijn. wees maar lekker trots op je buik. jij weet wat er in zit.