Argggghhhhhhhhhhh! Kep Tygo net al slapende op bed gelegd, tukte heerlijk verder. Ik had hem "strak" instopt zodat ie mss het idee had dat ie nog in mijn armen lag... Nou MENEER IS WEER WAKKER! ! ! Een half uurtje...een half uurtje wil ik ff voormezelf voordat ik vannacht weer aan de bak kan! Papa doet al de hele avond zijn best om hem te troosten e.d. maar bij hem werkt het gewoon niet...nee mama mama mama! Voel me niet echt super vereerd dat ik op zulke momenten de favoriet ben van Tygo....
Jah ik kookte ze de eerste weken elke dag uit... Maar nu af en toe niet, maar overal geven ze andere adviezen...
Wacht maar als ze twee zijn dan trekken ze helemaal naar je toe en kan papa niets meer goed doen op bepaalde momenten.
Nee hij huilt! Nu is ie weer ff stil (speen is er waarschijnlijk door Hugh weer in gepropt) maar wel irri hoor! Ik doe nog elke dag de flessen goed uitkoken (maar dat hoeft dus niet begrijp ik ) en bewaar ze idd in de koelkast.
Voor mijn idee worden ze gewoon niet helemaal schoon andrs Silla, rot zeg.. En bij jou slaapt ie dan? of is ie dan ook huilerig?
ik ga hem hier afsluiten maar wou ook nog aan de poll meedoen maar moet ng va 2800 bijlezen. dit is mijn laatste poll lijst die ik gezien heb en ik voeg mezelf daarbij toe. als er een nieuwere is sorry dan voor het ongemak. hoop ook dat ze al bevallen is eigenlijk, maar ja dat lees ik morgen wel want ik ben bek af. b]Oke ff een kleine Poll[/b] Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen Senninha: jongen Anno Niem: meisje Misspiggle: meisje Bd1: meisje Niesje: meisje Duikster: meisje ML: meisje Ramoontje: meisje lovelykids: jongen goed welterusten en tot morgen
Dat shirtje heeft Merel momenteel aan. Ik had hem al een keer op het forum gezien en dacht toen gelijk wat een lief shirtje. En toen zag ik hem zaterdag liggen bij de Hema en toen heb ik hem gelijk meegenomen.