Minder dus... Normaal zou Mayron nu ook al zijn laatste fles gehad hebben maar hij was vandaag zo raar aan het drinken en om 8 uur had ie er nog 1 dus dan kan je er de donder op zeggen dat ie vannacht wakker word dus hij ligt nu in de box en ik geef zijn fles om half 12 maar hij ligt al helemaal nokkie...
Wat ik merk is dat jongens echte "Mama's boy's" worden en meisjes echte "Daddy's little girls". Maar dat begint hier dus wel errug vroeg. Hmmm hij is nog steeds stil... En ik heb nog niets aan de flessen gedaan hihi
kolere, is het spitsuur hier? vanavond om 7 uur bijgelezen, staan er nu gewoon weer 20 pagina's bij. Heb niet alles gelezen, maar zag wel dat ingrid bezig is: GO GIRL heel veel succes! je bent er bijna! Vandaag laatste controle van vlos gehad, gewoon ff kletspraatje over anticonceptie, evt volgende zwangerschap en hoe het vanaf de kraamtijd tot nu is gegaan. Verder nog bloeddruk gemeten en HB geprikt, alles was goed dus ook weer gehad! Nou ik ga ff lekker douchen met mn 2 mannen! gezellig hoor met zn drieen! Ik lees straks nog ff bij! En anders weltrusten!
sweeeet! echt grappig dat haar is echt niet novalie, en als je niet heel goed kijkt, dan lijkt ie zoizo wel wat op haar... Wat heb jij met mn vriend gedaan?
Ja en ik kreeg weer tranen in mijn ogen toen ik dat las: ik vond (en vind) het zo bijzonder dat "een buitenstaander" door zoiets tranen in de ogen kan krijgen.
Oke ff een kleine Poll Geslacht baby van Ingrid en Roeland: Patricia01 : meisje Veraatje: meisje Silla: jongen Senninha: jongen Anno Niem: meisje Misspiggle: meisje Bd1: meisje Niesje: meisje Duikster: meisje ML: meisje Ramoontje: meisje lovelykids: jongen Lientje: jongen Ben ook niet helemaal bijgelezen, maar hoop dat LK inderdaad de laatste lijst had. Zet m op Ingrid! Truste, Lientje
Gigigi dus dat wordt mss ook nachtwerk voor jou! Tygo krijgt over het algemeen tussen 22:00 en 23:00 zijn laatste fles maar nu begon meneer om 21:15 uur al te jammeren. Geprobeerd uit te stellen maar niet dus. Maarja nu komt ie waarschijnlijk om 00:30, 03:30 en om 06:30 uur...pfffffffffffff een ware uitputtingsslag wordt het weer...