Nog zat! maar jah dan gaat morgen iemand bij lezen... en die denkt ook JEMIG dat mens plaatst een berg foto`s.
ingrid, nog even voor de nacht: Heel veel succes komende uurtjes! Hopelijk heb je snel je kindje in je armen en gaat het allemaal wat sneller nu...
Ik durf bijna niet meer van mijn stoel op te staan! Man wat wordt er vanavond veel gekletst zeg hihihi Enne met de foto's erbij halen we de 3000 wel voordat Ingrid en Selma bevallen zijn Ohhhhhhhhh ik hoor hem weer huilen... Zie je...dat wordt dus niets met de getroost van papa
Ik kan makkelijker gewoon mn zinnen in woorden knippen, en dat een voor een posten maar dat leest zo irritant
Waarom is er een poll gestart naar het geslacht van de baby van Ingrid en Roeland? Dat is toch gewoon bekend!? Er staat tenminste een :-# achter haar naam. Ik weet alleen niet op welke pagina ze dat heeft verteld.
Neee het word nu ECHT spannend! probeer een beetje te relaxen (al ken ik het gevoel, ik denk ook dat Novalie minstens verhongerd als byron de fles geeft..)