Nou ik krijg geen straf maar hij vindt me zo stom als een achtereind van een varken dat ik nog niet op bed lig. Heb hem uitgelegd dat dit een speciale avond is in het topic en waarschijnlijk de laatste in dit topic.
Hé bah.. dat is vervelend.. Jah waarscheinlijk wel de laatste avond. EN we moeten Ingrid steunen!, want tjah het is niet leuk, dat als je de laatste bent niemand mee leeft, en als je de eerste bent, dan leeft iedereen nog mee.. Maar misschien is slapen wel handig...
Nou is het mistery van het haar van Novalie ook opgelost... Gelukkig dan haar van ernie, de bert wenkbrouw zou erger zijn
Heb gezegd dat ik om middernacht naar boven kom uiterlijk en dan mag ik er vannacht nog uit om voor Ingrid babynieuws op het forum te zetten.
Dat is wel lief dat dat mag Ik ga die 3000 gewoon niet meer halen... Ik geef het denk ik maar op... maar je WEET het nooit!
Meiden ik ga ook afsluiten voor vanavond. Manlief begint te knorren dat ik al de hele avond achter het internet zit. Mag ik jullie bedanken voor een gezellig avondje forum! En niet teveel meer kletsen hoor. Trusten allemaal en tot morgen.