Ik ben benieuwd.. echt lang kan het niet meer duren! max 24 uur toch? (onee haar vliezen zijn nog niet gebroken )
Hallo dames! weer honderd pagina;s verder haha. Ingrid meid, ik leef met je mee! Hier verder geen ontwikkelingen loop nu een beetje vast, weet het niet meer zo goed. gaan de juli mama's echt sluiten morgen ?
Sterkte met je situatie, ik hoop echt dat er snel een oplosing komt voor jullie. Hoe is het verder? met gerano? Of de juli-mama s morgen weg zijn weet ik niet.. ik weet niet hoe zwaar selma weegt? zolang die geen bericht heeft gegeven van een baby? dan sluit ie nog niet? geen idee..
Wat loopt nu vast? Hoe je nu verder moet? Ik hoop echt dat je snel een stekkie voor jou en Genaro vindt want dit is niet leuk zo. Ons topic gaat dicht als ook Selma is bevallen, dat kan morgen zijn of over twee dagen.
Jeetje jullie maken er een soort race van hahahaha. Niet bij te houden. Ben zo beniewd hoe het met Ingrid is! Misschien kom ik straks nog ff kijken. De pc blijft in ieder geval aan.
Hey miss Sil, Ik heb het erg met jullie te doen hoor! Een hele dikke knuf voor jullie en ik hoop echt dat je een beetje rust vindt de komende tijd. Liefs, Lientje