ow wat spannend voor Ingrid! Pfeifer wat vervelend voor je man Senninha, volwassenen hebben er meer last van dan kinderen toch? Ik had alleen bijbaantjes tijdens mijn zs (nog overgehouden van de studententijd) en opgezegd omdat ze lichamelijk te zwaar waren tijdens de zs. Annoniem ik had zoiets gelezen met kinderen onder de 5 jr maar daar valt arnhem iig niet onder, heeft ook iet ste mk met een project van "jongeren" onder 27.
Das minder. Ik hoop dat ze niet te strak op hun strepen gaan staan en dat het maatschapelijk werk hier voor je iets in kan betekenen.
Ik ga me ook aan mijn woord houden en naar bed. Kom vannacht maar voor 1 ding mijn bed uit en dat is babynieuws plaatsen. Trusten allemaal en Miss Sil fijn om weer even wat van je gehoord te hebben.
Miss Sil, ze zullen toch ook wel inzien dat jeeen pas bevallen moeder bent die een hoop mee heeft gemaakt. Als ze je nu verplichten te werken heb je misschien eerder de kans dat het fout gaat omdat je er nog niet klaar voor bent. Eerst eens rustig verwerken lijkt mij... Maar jah het is maar net wie je treft he...