Jah ik ga ook lekker slapen... Mensen welterusten allemaal en Ingrid ZET M OP! 13 Augustus is net ingegaan, de dag dat je moeder wordt HEEEEEL VEEL GELUK!
Hey nog geen babynieuws? Hmz... Jammer... Nou jah dat komt vast nog we strakkies Hier een k*tnacht gehad... Over sprongetjes gesproken GRMBL Meneer weigerde te gaan slapen... De hele tijd zaniken en zeuren, Yaron en ik zijn tot vanmorgen met m beziggeweest. En als ie bij je lag lachen en geluidjes maken, maar slapen ho maar! En op zijn buik leggen hielp ook niet deze keer want dan werd ie naggy en draaide zich weer op zijn rug... zucht... Yaron is oververmoeid naar zijn werk aggos, maar wel lief dat ie er zo betrokken bij is. En dan nog zeggen tegen mij doe maar rustig aan ik ruim wel op en doe de afwas als ik uit me werk kom Nou lama, dat doe ik wel... Nu ligt ie aangekleed en al in zijn box te stressen die kneus... Eerst maar eens koffie drinken ahaha..
Klinkt gezellig!.. Wij hadden ons verslapen vannochtend. Ook altijd lekker Nog geen baby? zie we gaan die 3000 wel redden Novalie heeft wel lekker geslapen, van half tien tot vijf, en nu ligt ze nog te slapen. (ik produceer gewoon slapende kinderen..) Ik hoop dat er snel baby nieuws is!
jeetje ik heb een paar pagina's teruggelezen, maar het was echt TE veel ! Ik zag weer mooie, ontroerende, grappige en hylarische foto's voorbij komen hahhaaha stel gekke meiden zijn we hier! Hier een arghhh nacht achter de rug! Heb de halve nacht opgelopen met Nilo door darmkrampjes Drie volle luiers en een rits harde scheten en gehuil hebben mij de hele nacht wakker gehouden..na de laatste voeding is hij uiteindelijk lekker in slaap gevallen *halleluja!* Heb heel de nacht mijn mobiel in de gaten gehouden, maar GEEN smsje zeg Ingrid, hoop eigenlijk een beetje dat je al mama bent..en anders zal het nu niet lang meer voor jou gaan duren meid! Vandaag ben je hoe dan ook MAMA
Jij ook al zo'n fijne nacht achter de rug Patries? Nou jah voor jou was het nog wqel wat erger want Mayron had gelukkig geen krampjes... Hoop dat de krampjes nu over zijn bij Nilo, zielig hoor
He, bah, ook al zo`n rot nacht.. Misschien dat je vanmiddag nog wat slaap kan pakken? Of straks? als ie slaapt? En gelukkig waren het te veel pagina`s, die mega charmante foto`s ziet dan bijna niemand ML, gewoon wakker maken die hap, Jij niet slapen? Hij niet slapen..
'Wahaha mwah... Denk dat ik m maar even laat liggen Maar hij is alweer aardig onrustig dus denk wel dat ie alweer wakker is...
hey dames, ons meisje schijnt een huilbaby te zijn...dachten we eerst dat er wat anders aan de hand was, maar dit blijkt niet zo te zijn volgens de ha en het bureau we moeten ons ermee redden tot ze een maandje of 3/4 is....
Hij heeft nu geen last meer van zijn darmpjes, maar ik werd wakker doordat hij persgeluiden aan het maken was (kan je nagaan hoe hard ) dus ik zijn luier geopend, verschoond en FLATS..weer vol gewoon tot 3x toe! Daarna weer in bed, allemaal scheetjes laten..zo hard dat zelfs papa wakker werd nou dat wil echt wat zeggen want die word amper wakker als er een atoombom naast hem neer klettert Dus ben wel van 2 tot 5 met hem in de weer geweest Nou bijslapen kom niets van terecht vandaag, moet om 14.00 op sollicitatie en moet ook nog mijn CV uitprinten bij mijn schoonouders want onze printer is overleden tijdens de verhuizing en om 16.35 moet ik in het ZH zijn voor de nacontrole. Damn een sollicitatie en ik heb echt WALLEN onder mijn ogen..misschien moet ik sollicitatie verschruiven naar vrijdag
bijna de hele dag en dan is ze 's nachts zo oververmoeid dat ze wel slaapt (gelukkig voor ons) maar overdag lopen we er bijna de hele tijd mee op de arm want ze krijst echt alles bij elkaar
Arme jullie. Zal je zien slaapt ie dadelijk een gat in de dag. Hier was er ook een om 4.45 uur wakker maar ik heb zijn fop er in gestopt en daar nam hij genoeg aan tot 6.40 uur.
dat is vervelend Liesje mijn man is ook een huilbaby geweest,en mijn schoonmoeder was soms echt wanhopig! Björn heeft er nooit last van gehad, maar soms krijg ik ook het idee dat Nilo zo is..maar dat idee heb ik gewoon omdat Björn een heel rustig en tevreden baby was.
dat hopen wij ook, want verder is het zo'n lieve meid zij valt bijv. ook niet in slaap na een voeding alleen 's avonds laat maar dan is ze zo moe van de hele dag huilen