Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gisteravond was echt reuze gezellig.
    Manlief vroeg toen Karsten om 6.40 uur kwam voor zijn fles of hij hem moest geven omdat hij wist dat ik moe zou zijn. Had het graag gewild maar hij is degene met Pfeiffer dus moet goed uitrusten dus ben ik er maar uit gegaan. Maar wel lief van hem.

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    je zit idd echt met je handen in het haar omdat je niet weet wat je eraan moet doen want je krijgt haar gewoon niet stil...

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Liesje, wat erg zeg.. en dat ze dan zomaar zeggen red je er maar mee, Is er geen oplossing? ik heb wel eens gehoord dat er dan vaak een nek-wervel klem zit? en dat een of andere masseur achtig iets, dat dan kan verhelpen?

Succes met je sollicitatie patricia, Make-up kan wonderen doen ;) en gewoon niet gapen onder tussen :)

hier begint er ook een wakker te worden, nog ff snel ons bed weer opmaken, en dan kan madam in bad ed.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ahhhh arme Nilo, hij krijgt het wel voor zijn tandvlees zeg (kan moeilijk kiezen zeggen want die heeft hij nog niet :p ).
    Jij zal ook wel brak zijn. :(
    Hier ook niet al te best geslapen i.v.m. de spanning en bang dat ik de sms zou missen.

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dat is wel lief! ik vond het gister avond ook reuze gezellig! mn vriend vroeg ook al, gebruiken jullie het als chat programma ofzo? :)

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Tttsss word net gebeld door Maan, de zaak had gevraagd of hij vanaf dinsdag EVEN drie weken de kost in kan gaan in Maastricht :confused: ... die sporen niet helemaal!
    Ik zak nu al door mijn benen als hij thuiskomt, plus de laatste drie weken van de zomervakantie met twee kids..I don't think SO! Gelukkig heeft hij het zelf ook al aangegeven dat ietsje te lang te vinden.

Gisteren was hij pas om 22.30 uur thuis, heb ik nog een pizza voor hem staan maken want hij had geen tijd gehad op het werk om te eten omdat alles mis ging daar. En dan zeg de zaak nog: nee het is uiterlijk tot 19.00 overwerken. Ik weet het niet maar hun rekenen volgens mij in tropen-uren want het is elke keer zo!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb gisteren ook asociaal veel berichten geplaatst geloof wel meer dan 200. :oops: Gelukkig zit er geen beperking op het aantal te plaatsen berichten. :)

Ben trouwens vandaag precies een jaar lid. :D

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd :p

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan je daar helemaal niets aan doen?
    Lijkt me erg moeilijk om daar mee om te gaan, met name dan de machteloosheid.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Liesje, een vriendin van mij gaat met haar dochtertje naar een Osteopaat (of zoiets!?) CB had bij haar ook een huilbaby geconstateerd. Bleek achteraf iets met haar nekwerveltje te zijn, dit kan tijdens een bevalling gebeuren en hoofdzakelijk bij snelle of heftige bevallingen.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    we zijn maandag al bij een manueel therapeut geweest om te kijken of dat het geval was , maar ze had alleen wat spierspanning in haar nekje

verder is het echt van het is niet anders

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    HIEP HIEP HOERAAA!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel veel suc6 straks.
    Er was toch nog iemand die vandaag een sollicitatie had?
    Ik mag morgen voor de nacontrole.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah dat wou ik ook net zeggen. Een osteopaat wil nog wel eens uitkomst bieden...

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha dat word hier ook weleens gezegd, Kunnen jullie niet beter op MSN als een groep gaan chatten..!
    :) tsja uuhhh ja denk dat er dan geen touw meer aan vast te knopen is als het via MSN zou gaan :)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) , we hebben wel een mooi naslagwerk als we het zouden uitgeven.

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ml, die bedoelde ik!,

Vind het echt raar dat ze dan gewoon zeggen, red je er maar mee. Een baby huilt toch niet voor niks? (of huil baby`s wel?)

Senninha GEFELICITEERD! een jaar lid, en maar iets meer als 5000 berichten geplaatst, knap hoor haha.

Msn.. dat word een rommeltje, dan gaat het veeel te snel :D dan hou ik het echt niet meer bij :D

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
  19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0