Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Mrietje
    Nee hoor geen muilkorf hier!
    Een SBT (engelse stafford) hoort niet bij de RAD (regeling agressieve dieren) en een muilkorf hoeft gelukkig niet.
    Was wel heel leuk vorige jaar toen we op vakantie waren in Zuid-Frankrijk en hij mee was. Liepen in Saint Tropez ..en je had de mensen moeten zien kijken... :confused:

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @@Freesia lekker trots zijn op je buikje hoor!
    Niks mis mee!

3. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @patrica: je zult de vraag al best moe zijn maar ben gewoon nieuwschierig! Voor wat is de zuurstofcylinder en kom je er nog vanaf?

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Nou ben ik aan het twijfelen. Zij hadden een hond die gemuilkorft moest worden en ik geloof dat hij ook een tatoe moest hebben en ze mochten er niet mee fokken. Bij mijn vriendinntje thuis zijn het ook echte dierenvrienden, dus die vonden het zielig om met een gemuilkorfde en getatoeerde hond over straat te gaan. En toen hebben ze een bevriende dierenarts een valse stamboom laten maken. Ik dacht dus dat het een American Stafford was, maar misschien hebben ze er dat wel van gemaakt. Hij leek in ieder geval precies op jullie hond. Na ja, maakt eigenlijk ook niet uit, maar nou kan ik niet uitstaan dat ik het niet meer weet. Straks ff bellen, hihihi....

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Bedankt voor jullie reakties!
    Ben gelukkig niet de enige volslanke dame hier :D

6. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Jaaaaaaaa.....! Ik heb gisteren kennis gemaakt met de kolf-kamer!
    En guess what............ER STAAT EEN STRETCHER!
    Mag ik gebruik van maken tussen de middag of ff te gaan liggen. (ben steeds moe). En ik kan de deur op slot doen. IDEAAL!

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Freesia, ik heb je buikje ook even bekeken, maar doe normaal, zo dik is ie toch niet?
    Heb de rest van je foto's ook maar meteen bekeken, en ik vind je echt een mooie meid.
    En nee, dat zeg ik niet om te slijmen. ;)

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Patricia01

Korven kolven raak de weg er een beetje van kwijt haha :)
    Klopt wat je schrijft betr kolven ..ook bij mij op kantoor is er een speciale ruimte /kamer voor die je kan afsluiten en waar je ook heerlijk , schijnbaar kan rusten/liggen.
    Werk bij een hele grote bank dus aan dat soort voorzieningen wordt goed gedracht. Vraag me alleen wel af hoe het straks moet met de melk die in de koelkast moet..., want de koeling staat bij ons op de afd (9e verdieping) maar daar staat ook iedereen z'n blikje cola etc in .. :confused:
    Komt vast goed allemaal..hihi

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
  10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Mijn 500 ste bericht! :confused: :)

Bij mij op het werk zijn totaal geen voorzieningen :(
    Ik werk in een winkel, en verder is er alleen een klein magazijn en een toilet. Geen aparte ruimtes verder. Een collega is zelfs opgestapt omdat ze zo moeilijk deden over afkolven :(
    Het is ook nog eens een duits bedrijf, daar zijn de arbeidsvoorwaarden toch al wat moeizamer te realiseren.

Maar... vanaf 1 februari woon ik schuin tegenover mijn werk :D
    Dus hoef ik waarschijnlijk niet eens te kolven, steek even de straat over en hang die tiet erin ;)

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeh Freesia, weeg je echt 100 kilo?
    Is aan de foto echt niet te zien.
    Ik denk dat mijn BUIK er echt een stuk minder florisant en strak uitziet, maar ik wijt het natuurlijk vooral aan mijn vorige zwangerschap, mijn chocoladetic heeft hier niets mee te maken ;)

Misschien dat ik vanmiddag na mijn afspraak ook wel mijn moed bij elkaar raap en een buikfoto plaats.

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb mijn oudste trouwens 9 maanden borstvoeding gegeven waarvan 7 maanden volledig.
    En ik heb ook gekolfd op het werk, geen aparte ruimte, maar ik werk in een pand met alleen maar vrouwen, dus met goede afspraken kwamen we al een heel eind.

Dit keer ben ik trouwens weer van plan om ouderschapsverlof op te nemen en vakantie er achter aan. Het plan is om weer aan het werk te gaan als de kleine 6 maanden is, dan begint ook de bijvoeding en hangt alles wat minder af van de borstvoeding.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Voor ik zwanger werd, woog ik 108 kilo, ahum. Nu nog 104, ben afgevallen dus :-D
    Maar moet wel zeggen dat ik 1,75 m lang ben. Scheelt natuurlijk ook.
    Och, ik hou van elke kilo hoor, echt wel! ;)
    Misschien kon het alleen rond mijn knieën en enkels wat minder ;)

14. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Tenminste als het lukt, ik ben niet van plan te lang te blijven pielen als het niet gaat. Het is toch het beste voor je kind.

Vriendinnetje van me heeft het niet gedaan, want, zoals ze zegt: "Ik ben toch geen koe!" haha. Ieder z'n ding, denk ik dan maar.

Ik zou ook al graag aan het kamertje willen beginnen. haha. Ik heb het in mijn hoofd al helemaal klaar. Maar, ik hou me in. In Januari, na de feestdagen ga ik er langzaam aan beginnnen. Hihi. Het is dan nog een lange weg naar juli.....

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hangt even van de financieën af of ik ouderschapsverlof opneem. We hebben net een huis gekocht.
    Maar met vakantie erachteraan geplakt, kom ik al een heel end misschien. En ik werk maar (minimaal) 20 uur. Dus met wat planning moet het lukken.

16. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ik ben 1,65 m lang....en woog bij de 5 wkn 104 kg geheid dat er op 7 dec meer aan zit...dus dames hou eens op met druk maken. Komt allemaal goed als de tijd rijp is! ;)

17. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    goedenmiddag dames

wat schrijven jullie toch een hoop ik kan het niet bijhouden ben erg lamlendig last van misselijkheid en zuurbrand en erg moe......En dan natuurlijk nog nanouk en tessa in huis en ype die weer naar boord is....Dan kan je best druk zijn als thuisblijfmama.

Jammer dat er weer vervelende berichten waren hopelijk houdt dit nu een beetje op....
    Verder hier gaat alles wel goed hoor van de week de eerste keer het krat van moeders voor moeders weggebracht en wat sint inkopen nog gedaan...
    Ik zal een kijken of ik een foto van mijn buik in mijn album kan krijgen....
    gr heidi

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, ben er wel al vaak langsgekomen!
    't Ziet er altijd zo indrukwekkend uit!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

daar was ik even, deze week begon hectisch
    heb maandagmorgen de vk gebeld over misselijkheid en rugpijn....
    de rugpijn baarde de vk zorgen dus die heeft me 's middags hals over kop naar het zh gestuurd voor een inwendige echo omdat ze bang was dat het vruchtje niet in de baarmoeder zou zitten.
    Maar gelukkig bleek alles te zitten waar het hoorde en het hartje klopte!
    het kindje was maandag 9.5mm en kwam overeen met precies 7w dus 1 dag minder lang dan dat ik dacht.

20. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    daar heb ik wel last van dat vervelende maagzuur. Ben nu een poosje overgegaan op soja melk + calcium+ vitamines met een smaakje (vanille, banaan, aarbei) de gewone is voor mij in het dagelijks leven al niet binnen te houden, laat staan als ik zwanger ben :(

Bij mij werkt het goed misschien ook iets voor jou? Sterkte in ieder geval ermee.

Deel Deze Pagina