Ja precies! en dan schroven we weer een plekje naar voren op! Toen konden we haast niet wachten totdat juli aan de beurt was..hihihi Maar valt mij op dat hier heel veel al in juni zijn bevallen en de rest allemaal redelijk op tijd, sommige hebben echt nog veel dames in de volgende maand overtijd lopen. Als je ziet met hoeveel dames we hier waren, en er waren maar (volgens mij) 4 dames die 1 augustus zwanger rondliepen waarvan 2 op 31 juli waren uitgerekend
WHAAAA een knul..! Ingrid en Roeland van harte gefeliciteerd met JULIAN Eindelijk is jullie kleine vent er! Geniet er maar lekker van meid, want jullie hebben al lang genoeg moeten wachten...!
ik ken het ook wel hoor. vorige week woensdag had ik een dipdag. was zelf ook helemaal bek af dus dat draagde er wel aan bij.
De meesten zijn inderdaad sneller, of optijd bevallen, gewoon allemaal ongeduldige kindertjes ik "moet" eigenlijk ook naar de juni-mama`s, maar volgens de forum regels mag je schrijven waar je wilt en ik wil jullie niet missen!
Zo, misschien stom, maar zit hier toch met tranen in mijn ogen hoor... Er gaat voor mij echt een periode afgesloten worden als dit topic sluit. Een periode van blijdschap, vernieuwing maar ook een periode van intens verdriet. Maar ook een periode waarin ik heb gezien wat een topkinderen ik heb en hoe sterk ik ben. Met de sluiting van dit topic ga ik gewoon proberen al die ellende achter me te laten en het positieve uit mijn leven te halen (waar ik al flink mee bezig ben hoor )
Waag het niet om mij op die weegschaal te leggen! Net geboren (helemaal schoon, hij had nog snel gedouched in het vruchtwater volgens mij )
Wil je even ophouden? straks zit iedereen achter de pc te snotteren wat betreft het ellende achter laten, daar ben ik 30 juni mee begonnen, ik had het zondag`s echt moeilijk, helemaal toen ik jor naar opa en oma bracht, het gevoel van "ons leven met zn 2en is nu definitief over" En maandags is mijn nieuwe leven begonnen, en ik moet zeggen, t bevalt me uitstekend eindelijk RUST.
Zeker meid, als er eentje van ons in een achterbaan heeft gezeten tijdens haar zwangerschap...ben jij het wel! Ik heb echt bewondering voor je (gehad en nog steeds) hoe je alles voor elkaar kreeg! Je baan, huishouding, je puberkids, je soms eenzame zwangerschap..een dikke pluim voor jou! En wat je zeg, je gaat nu een mooie toekomst tegemoet met je gezin meid!