Hier sluit ik me bij aan. Al vind ook, dat iedereen het geweldig gedaan heeft. Want zo makkelijk heb jij het ook niet gehad Patricia. En vele anderen ook niet! Ik ben trots op iedereen en vind het heerlijk om al die schattige babietjes langs te zien komen (oma is er niks bij)
Jullie weten niet hoeveel jullie betekend hebben voor me tijdens mijn zwangerschap daarom wil ik dit even aan jullie kwijt... Zomaar voor iemand aardig zijn, is voor jezelf maar ook voor de ander fijn... Bedankt..
nou komen bij mij ook de waterlanders..! Ml, ik moet nog naar een solli..nu met wallen EN rode ogen ...die man zal wel denken
Dat is lief van je dank je wel! Maar ik denk maar zo, ik heb het heel zwaar gehad..soms werd het mij onmogelijk gemaakt vooral lichamelijk, maar ik heb het geluk dat ik een ontzettend lieve man naast mijn zijde heeft die mij er daadwerkelijk doorheen heeft gesleept. En op de momenten dat hij er niet was, stonden jullie klaar met aanmoedigen en dat ik nog even vol moest houden..en natuurlijk mijn andere buddy Senn die heel wat uurtjes met mij aan de foon heb gezeten om mij vooruit te duwen.. Ppffffff jullie ook bedankt meiden
als je me dr in gooit, dan vergeef ik het je niet Bedankt! ik ben nou eenmaal reuze slecht in afscheid nemen, en dat soort dingen, en emotioneel is helemaal een ramp met mij... dus ga vooral door dan lach ik me dr door heen haha.
Vind wel dat voordat ze ons dicht gooien we de kans moeten krijgen om een ode aan dit topic neer te zetten.
En Novalie op haar baby forum.. Help, ik heb een huil moeder! Ik weet niet meer wat ik moet doen.. (ze forumt tussen de pyama party`s en wiskey door)
Volgens mij moet er iemand van ons op het einde een mod. inlichten dat hij dicht kan..dus krijg iedereen nog de gelegenheid. Ik begin alvast aan mijn afscheidsspeech op papier