Ik wacht even tot vanmiddag. Dan zet ik eerst mijn afscheidsbericht neer en dan plaats ik het buddynieuws van Selma.
kan ik me goed voorstellen. van mij zijn er alleen bij maud foto's tijdens het persen gemaakt. daar is dit het resultaat van (met dank aan 'fotograaf' vk) bij de andere 2 bevallingen was er gelukkig geen tijd voor dit soort foto's. vk vond (bij alledrie) dat ik de hele tijd teveel praatjes had en bij morris en sam geloofde ze zelfs niet dat ik al persdrang(weeen) had, want zo zag ik er nog niet uit.
uhum...attentie attentie *hamertje tik* *schrap mijn keel even* ...word vervolgd EERST Selma nog bevallen!
Mijn speech is zo klaar. Mensen het was gezellig, en laten we er in het juli-mama topic net zon leuke tijd van maken! Iedereen veel succes en geluk gewenst, en hopelijk tot forums.
het is maar goed dat dat onder begeleiding gaat, 't is net alsof ze mayron al waarschuwt zo van als jij mij wakker houdt dan kom ik weer met die schaar en dan knip ik in iets anders
oke ik had het ook fout, maar zat je wel lekker op dat krukje. was at niet wat laag om weer op te staan