Wat vervelend! Ik zou met haar naar een osteopaat of manueel therapeut gaan, heb ik met Damian gedaan daar bleek een nekwerveltje te zijn geforceerd door de bevalling,na 1 behandeling was het huilen al fors minder.
Moggel! Jeetje jullie zijn nog lekker bezig geweest...weer +10 pagina's! Heb ik nog wat gemist! Is er al bericht van Ingrid!
Hoera! Welkom op de wereld Julian! Ben benieuwd of Selma ondertussen ook is bevallen. Jeeh het einde hier komt nu echt in zicht.
het is niet te zien dat je weeen hebt, wat ik wel zie is dat je echt aan het forummen bent die pagina-opbouw herken ik wel nu
Hoe zou het trouwens met Penny en Guus gaan, die is ook al een tijdje niet online geweest, toch? Hopelijk zien we die mama's straks in onze nieuwe topic
*even inbreken voor dit topic dicht gaat* Aan alle trotse JULI mama's! (omdat ik denk dat alle baby's er nu vast wel zijn) Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kanjers! Ik heb hier af en toe stiekem even gekeken om al jullie kleine dondersteentjes te bewonderen! Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en liefde met de 'Juli kindjes'! Veel plezier bij de Juli-mama's dan maar Liefs go4baby
Ja ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan naar het nieuwe topic. Hoeveel moeders hebben we nu eigenlijk op de lijst staan?
Zeg ladies! Wanneer moet ik aan de "bel" tekken als Tygo zo "slecht" blijft eten? Om even voor 9 uur een fles van 150 gemaakt en hij heeft nu 50 cc laten staan! Of moet ik me daarover geen zorgen maken. De nacht verliep redelijk. Hij kwam weer rond 01:15 toen werd ie om 6 uur weer wakker en heeft toen een fles van 90 cc op gedronken (ik had ook niet meer gemaakt) en nu kwam ie weer omstreeks 9 uur.... Gaat dat nog goed zo? Sorry hoor voor mijn onzekerheid maar ben zo bang dat ie te weinig krijgt. Hij doet ook zo raar tijdens het drinken. Geeft aan dat ie wil...neemt een paar slokken, gaat inene met zijn hoofd schudden en laat de speen los alsof ie het niet lekker vind ofzo en soms begint ie dan ook een beetje te jammeren? ! Hij ligt nu in de box te spelen met de hik! ! ! Maar hij huilt in elk geval niet... Zo maar ff de flessen afwassen en als ie dan nog wakker is gaan we maar badderen en mss dat ie dan nog ff een tukkie doet. Mijn moeder is vandaag jarig dus ik ga in de loop v/d dag naar haar toe...
zow fles weer leeg! afvoerputje is slomer bij ons. Penny heb ik ook al een tijdje niet gehoord.. (gelezen)