Als ie goed groeit? dan is het vast genoeg, novalie laat ook altijd wel wat staan hoor, ze krijgt 150 maar drinkt gemiddeld 120 op. maar soms ook maar 90, of zelfs 60, zoals om half elf ofzo, dan wil ze maar een mini beetje.
Zo hehe dat was weer een half uur welbesteed 34 pagina's met de leukste, gekste en liefste foto's heb ik voorbij zien komen. Maar of we daarmee de 3000 gaan halen? ? ? Ach zodra lovelykids klaar is met reageren op alle berichten zijn we ook weer 5 pagina's verder Hier een drama avond achter de rug met twee huilende kinderen. Damian maakte er één groot drama van waardoor ik steeds naar hem toe moest maar Roan was het er weer niet mee eens dat ik hem weglegde en die begon dan weer te krijsen, oh what a fun! Roan viel om 11 uur in slaap, Damian helaas pas om half 1. Maar als beloning kwam Roan pas om kwart voor 6 voor zijn voeding en hebben beide kids verder geslapen tot kwart voor 9
Go4Baby, er moet er nu nog eentje bevallen van ons Daarna schruiven we naar beneden toe richting De Mama's! Jij heel veel succes met de rest van je zwangerschap en over een paar maanden heb jij ook een wolk van een baby in je armen! Silla, als Tygo niet genoeg aankomt dan pas word er gekeken naar zijn eetpatroon. Je moet niet vergeten dat Tygo al aardig aan zijn gewicht zat tijdens de geboorte..dus hij kan makkelijk met minder doen. Dat regelen baby's zelf..Nilo drinkt gewoon zo absurt veel omdat hij een inhaalslagje moet halen
dat heb ik dus helaas niet gered. vond dat ik echt in bed moest want een paar uur later dacht ik dat sam nog wel een fles wou, maar die hoefde ze dus niet. ik had dus rustig nog wat langer kunnen lezen. want nu mag ik dus nog meer lezen dan gister
INGRID! & MAN...gefeliciteerd met Julian! Selma nu jij nog! (als je al niet bezig bent hi hi) Tygo was 4/8 gemeten op 57 cm en 5100 gram dus idd hij heeft "spek" zat om te verteren hihihi. Nou dan doen we het er gewoon maar mee! Enne ik had het goed in de poll van Ingrid hihi
ik sla ook wel eens over hoor. las vorige week ofzo dat dat ook niet zo erg was als je het dan maar goed afgewassen had
Mayron heeft nu precies hetzelfe. Steeds happen maar dan een paar slokken drinken en de fles links laten liggen... zucht... Zal wel dat sprongetje zijn waar ze inzitten hoor. Als ie nog genoeg plast zit het vast wel goed Ow ennum in de lijst staat Jullian ipv Julian no offence
Aangepast! Was ook helemaal nerveus hihihi dit is de eerste keer sinds tijden dat ik de lijst aanpas hihi
Ik ga er 1 ff snel in bad doen... Hij verveelt zich alweer in de box! hihihi dus ga hem snel badderen, dan ik ff douchen en dan ben ik (hopelijk) weer online! Enne PLEASE klets in de tussentijd niet zo veel hihihi
met maud en morris gaat dat heel erg op, al is morris op dit moment wat aan het bijdraaien. komt denk ik doordat sam erbij is gekomen. en soms kan ik sam troosten wat ik wil maar dan moet het papa zijn maar daarna kn het net andersom zijn
nou ben nu op 2818 maar ik word weer eens weggeroepen doe straks weer een poging. niet te snel typen dus