Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nee hoor vragen staat vrij :)
    Ik ben Clusterpatient, en nee in mijn geval kom je er niet vanaf. Normaal gebruik ik zware medicatie zoals injectie en Prednison in combinatie met een hoge dosering harttabletten. Ik mag dat allemaal niet gebruiken tijdens de zwangerschap, en mag alleen terugvallen op 7x per dag aan het zuurstof liggen..kwartiertje per keer.

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Patricia, dat wist ik helemaal niet!
    Maar die 7 keer per dag nu aan het zuurstof, daar red je het wel mee?

Over dat afkolven; Ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht.
    Ik ga als ons kindje er is, sowieso maar 2 dagen per week werken, dus ik hoop dat ik gewoon thuis kan afkolven.
    Ik zou ook echt niet weten waar ik dat op het werk moet doen. :(

3. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hoi allemaal,

Ik weeg niet zoveel, maar 60 kilo. doe er ook nog eens mijn best niet voor... maar ik vind zeker dat iedereen trots mag zijn op haar zwangere buik, of je jou 60 of 160 kilo weegt. Hallo, je draagt een kindje! een kindje! dan maakt het toch niks uit hoeveel je weegt? Ik las net een topic over een meijse dat vast wilde houden aan haar 1300 calorieen dieet terwijl ze zwanger is. Ik vind dat zó onverstandig... 1300 vind ik voor een normaal mens al weinig, en dus helemaal als er een nieuw leventje in je buik zit.

Meiden, niet te druk maken over figuur, gewoon gezond eten en zorgen dat je je lekker voelt. En Showen met die buik!

ik ga zo de verloskundige bellen om alvast een afspraak te maken voor de echo. die wil ik zo graag vóór oud en nieuw hebben gehad... dan kan ik dan iedereen het blije nieuws vertellen.

4. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    beetje dubbelop, zo... en weghalen kan niet.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben vanmorgen begonnen met de granules van VSM, en wonderbaarlijk het helpt! Ik kon met gemak mijn boterham wegkrijgen en tot nu nog steeds niet zuur en misselijk van geworden :D geweldig! Blijk dat het een gewild middeltje is voor aankomende mama's volgens de dame in de winkel :)..gebruik het een dag, maar ben er nu al een fan van!

Vanavond staat er stampot boerenkool op het menu, met een echte HEMA (lees: unox) worst :) paar weken geleden toch in het nieuws geweest, dat de HEMA worst gewoon van Unox is :)

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dan is het een Stafford zonder stamboom, die zijn ook verboden in NL. Je kan via via voor 200 EUR je hond legaal maken door een stamboom voor hem te laten maken, veel dierenartsen verdienen hier zwart een extra zakcentje mee :)

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha je ziet ook niet altijd aan iemand of ze ziek zijn he, nee het is best zwaar zonder medicatie. Neuroloog zei dat ook dat maar weinig vrouwen die CH hebben aan kinderen beginnen omdat de pijn al ondragelijk is met medicatie. Ze weten nog niet de oorzaak van CH, dus je kan alleen medicatie krijgen om de aanvallen een "beetje" dragelijk te maken. Met mijn injecties kan ik mezelf platspuiten op het moment dat de aanval kom, zo ervaar je hem niet bewust. Onder de neurologen word CH ook zelfmoordhoofdpijn genoemd, en het klopt..je heb de neiging om jezelf iets aan te doen.

8. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    jajjjjajjajjajajaj het is gelukt ik heb fotos van mijn buikje in mijn album kunnen plaatsen.....joeppie

ik heb trouwens een meisjes gevoel hiero gek hoor had ik bij nanouk ook tessa minder,....hopelijk krijg ik de 11de ook een echo of zo dat ik het hartje kan horen kloppen of zien kloppen geeft toch een fijn gevoel als je weet dat het klopt....
    gr heidi

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Patricia
    Eindelijk.....
    :rolleyes: Supermarkten, HEMA en Unox stoppen met de onverdoofde castratie van biggetjes .....(zie stichting Wakker Dier)
    Nu zal ik (na m'n misselijkheid) weer eens een worstje in het eten verwerken , want m'n lief vind ze errug lekkur..hihi

By the way net een kopje soep gegeten moet iets eten al gaat het niet van harte. Was bloemkool=asperge soep apart joh, maar wel veel pitamientjes en daar doen we het voor!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo dat is heavy zeg..
    Nee stomme opmerking van mij ook, dat ik dat niet wist. :)
    Ik heb net trouwens je foto's bekeken, jeetje, jij bent ook al zo'n mooie meid! :confused:
    Ik krijg een minderwaardigheidscomplex met al die mooie meiden hier haha.

Oja, meiden, morgen overdag kan ik na de echo niet online komen. Dus niet in paniek raken als jullie niks van mij lezen. ;)
    Ik wil wel evt. iemand smsen, maar dan moet ik uiteraard wel een nr van iemand hebben.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Heidi, jij hebt ook al echt een zichtbaar buikje zeg!
    Bij mij zie je echt nog helemaal niks. :(

12. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hmmz, meiden, weet een van jullie hoe dat normaal gesproken in zijn werk gaat met echo's? Ik heb en berichtje op eht echo forum gezet maar daar is het geloof ik niet zo druk.

ik wil namelijk graag voor oud en nieuw een echo maar ik weet niet hoe ik dat regelen moet. wat nou als de verloskundige daar geen tijd voor heeft, kan ik dan ook ergens anders heen, en wordt dat dan vergoed?

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    He Jusi!
    Vooral even doen, dat smsen!
    Zal ik je even een PB'tje sturen met m'n nummer?

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jusi iedereen is mooi op zijn eigen manier hoor! Ook ik heb mindere kanten :)
    Je mag mij wel smsén hoor, geen probleem!

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik wil wel je buddy zijn, zal je mijn 06 even pb-en.

Jeetje Patricia, dat ik ook wat, heftig zeg! En knap dat je toch weer voor een kindje gaat! Respect voor.

Mirre, blij om te horen, al dat onnodige dierenleed voor ons stukkie vlees, bah.

Heidi, wat een schattig maar toch al best bol buikje! :D

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Whahahahaha, nou Jusi, je hebt keus genoeg dus!

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ooohhh jij heb ook al een bolletje :D LIEF!
    Ik denk dat ik een meid draag, met Björn zei ik vanaf het begin een knul en klopte..ik heb nu het gevoel dat het een meid is..nog ff paar weekjes afwachten :D

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha genoeg keuzes ja!
    Anders gaan meisje0123 (als ik het goed typ) en Jusi als buddy.
    En dan worden Freesia en ik buddy, als je dat natuurlijk wil Freesia :)
    Silla en Mollyvg hebben elkaars nummer al, dus misschien ook makkelijk om die als buddy"set" te houden

@ Freesia, vond het nu wel tijd, klokje tik ook door...en voor een tweede hummeltje heb ik wel wat over..het is " maar " 9 maanden van je leven toch..hierna wel een knoopje bij papa erin hoor :D

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hee zeg wat een aanbieders! :D
    Heb het nr van Freesia al, dus die sms ik morgen wel!
    Haha, wel grappig, staat er zo ineens 'Freesia' in mijn telefoon, weet namelijk je echte naam niet. :)

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ook opgelost! :D

Misschien makkelijk om gelijk in onze lijst de buddy's bij elkaar te zetten..!? optie?

Deel Deze Pagina