Zo.. ben weer terug. Wij hebben weeguren in verschillende wijken 4 dagen per week 5x. Vorige keren moest ik naar de vervangende wijk ivm vakantie en nu kan ik in mijn eigen wijk. Maar als ik bv morgen weer heen wil dan kan ik naar een andere wijk 8)
dank je wel jij succes verder met je zwangerschap en straks tuurlijk ook met de bevalling. en dat je daarna maar net zo mag genieten als wij nu
Nou, ik ben dus weer terug. Ze zeggen dat je met bv niet kunt overvoeden he? Nou ik heb het wel gepresteerd hij groeit te snel wat ik al dacht en ik heb inderdaad te veel melk. kleine 2 weken terug woog hij 4355 gram en nu 4924
Jeetje er zijn gewoon 60 pagina s bij Als jullie t niet erg vinden lees ik die niet bij want dan ben ik vanavond nog bezig Ik lees dat Ingrid bevallen is! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen
dit is de hobbelkoe die mijn vader voor Jurre heeft gemaakt (hier met dochtertje van vrienden erin) [img]http://picasaweb.google.nl/davidrenske/GeboorteJurre3007/photo#5232489286316825858[/img]
Zo jeetje ik dacht ook dat overvoeden niet kon, want wat ze teveel binnen krijgen spugen ze toch weer uit?
Nou ik ga er zo vandoor, dus laat ik dan ook alvast mijn 'ding' zeggen hier. Ik weet niet of ik vandaag nog online komt, en zou het niet leuk vinden om morgen een gesloten topic terug te vinden! Meiden, jullie zijn één voor één kanjers! Ieder op zijn eigen manier! We hebben samen gelachen, gehuild, geduimd en aangemoedigd..en dat heeft voor zon hechte club meiden gezorgd. We begonnen als zenuwachtige net-zwangeren, en kijk nu...één voor één zijn we ontzettend trotse mama's geworden! Natuurlijk gaan we straks gezellig met zun alle over naar De Mama's maar wil nog even een paar dames in het speciaal aanspreken! Veraatje, ik wil jou even ontzettend bedanken voor het bijhouden van de Juli 2008 mama's lijst! Je heb het echt super gedaan, want je had het er soms echt druk mee, BEDANKT! Silla, eindelijk waren jullie zwanger maar het is je niet van je leien dakje afgegaan. Vooralsnog heb je het super gedaan, en ondanks dat je er vaak doorheen zat was je altijd in voor een lolletje en dolletje! ML, meid jou heb ik vanmorgen al toegesproken wat ik vind..dus hoef daar weinig aan toe te voegen Heidi, al schreef je niet veel mee hier door tijdgebrek. Wil even zeggen dat ik het super vind hoe jij je gezin draaiend houd met een man als kapitein en veel van huis is! Chapeau! Herinner mij nog een periode dat het even minder was bij jou thuis, maar hopelijk is die donkere wolk nu helemaal vertrokken en genieten jij en je man nu voor de drie kids! Hopelijk zien we je in de nieuwe topic nog vaak voorbij hobbelen Miss Sill...meissie toch! Jou wil ik gewoon een dikke knuffel geven! Je ben wat later bij ons gekomen maar je hoort er ook helemaal bij Je ben nu even een rotperiode in je leven, maar je heb een wolk van een zoon die jou door deze tijd heen gaat slepen. En je kan altijd bij ons je hart luchten, dat weet je he Anno niem, gek wief! Ik heb hier wat afgelachen met jou grappen en opmerkingen zeg, jij wist altijd wel de stemming erin te brengen! En nog steeds Weet nog goed toen we de buddy-lijst gingen opstellen, leek hier wel een datingbureau bedankt dat je mij buddy heb willen zijn! Dikke kus! Meiden die ons vroegtijdig hebben verlaten (als jullie dit lezen). Door jullie ging ik mij steeds meer beseffen hoe dankbaar je moet zijn met een gezond kindje in je buik. Al zat ik er soms echt doorheen en moest ik mij de dag doorslepen, mijn gedachten was en is altijd bij jullie geweest. Gelukkig zijn de meeste van jullie inmiddels alweer zwanger en gaat dat allemaal voorspoedig. Dames die nog aan het klussen zijn, jullie dag komt ook snel...hou het vertrouwen, en het komt allemaal goed! Last but not least...SENN! Mijn lieverd Jeetje, soms pppfff heb jij mij echt peptalks gegeven! Meid je stond altijd voor mij klaar, en ik kon/kan je altijd bellen. Nooit geweten dat een forum als dit ook vriendschappen kan sluiten, ik heb aan mijn periode als zwangere zeker een vriendin erbij gekregen! Meid ik zou niet weten hoe ik jou zou moeten bedanken, vooral voor de ontzettend zware weken van mijn zwangerschap! Het verdriet en de tranen die wij deelde, de blijdschappen van onze zoons...in één woord geweldig! Je staat echt voor iedereen hier klaar, niet alleen voor mij..niet alleen in de hemel zijn er engeltjes..want jij bent er zeker eentje! Dikke kussss en knuffel voor jou! Je bent een KANJER! Meiden zo kan ik nog wel even doorgaan en iedereen persoonlijk aanspreken maar dan zou ik een hele pagina vol moeten schrijven hihihi Wil jullie gewoon ALLEMAAL bedanken voor de geweldige tijd hier! We moeten gewoon een keertje gezamelijk afspreken Goed idee? Selma, jij heel veelll succes met de laatste loodjes..hopelijk heb je ook supersnel je kleine knul in je armen! En dan..... GAAN WE OVER! WE ZIJN KERSVERSE MAMA'S GEWORDEN
het hangt van meer af. want wat is zijn gewicht aan de hand daarvan moet je gaan schatten wat hij moet hebben op een dag. heeft hij voldoende natte en poep luiers? hoe ziet zijn mondje eruit heeft hij geen spruw? maar als je het niet vertrouwd bel dan cb of ha