nou ik ga er ook weer vandoor. Mijn haar wordweer ff geverfd.. Ik heb echt hele dubbele gevoelens bij het sluiten van dit topic. Ik kwam hier toen ik net zwanger was en heb echt zó veel aan jullie gehad. En nog steeds natuurlijk. Bij het sluiten van dit topic word de fase van het zwanger zijn écht gesloten. Nu gaan we weer een nieuwe fase tegemoet met zijn allen en ik hoop ook in deze fase het lief en leed met jullie te kunnen delen. Ik vind dat we een hele hechte groep zijn geworden en ik hoop ook dat we dat blijven. Net zoals wat Patricia zegt, ik zou het ook echt hartstikke leuk vinden om straks eens met zijn allen wat af te spreken! De kans is heel groot dat het topic straks gesloten zal zijn als ik weer online ben en ik weet zeker dat ik dan een brok ik mijn keel zal krijgen. (die heb ik nu trouwens ook)
tsja ik wil die 3000 toch proberen te halen help anno niem op weg, want die is even afgehaakt met haar foto's
Ik mag hem nog maar 1 borst aanbieden. en dan moet ik hem laten drinken, dan weer loshalen voor een pauze, deze krijgt hij namelijk niet bij mij, dan weer drinken, pauze enz. totdat hij zelf pauzes gaat nemen. Hij hoeft nauwlijks moeite te doen het loopt er vanzelf wel in namelijk Of kolven en het in een flesje geven. Hierdoor heeft hij dus ook heel vaak krampjes en kreunt hij zo vaak doordat hij zo snel "moet" drinken. Die link die ik gisteren kreeg over te veel melk was gewoon een herkenning, ben er ook heel dankbaar voor anders had ik het nu nog niet geweten. Ik durfde het ook nauwlijks te zeggen tegen de mw op het cb, omdat ze altijd zeggen dat het niet kan maar gelukkig had ik er 1 die hetzelfde heeft gehad. Ze zei al: vroeger hadden ze ene oplossing voor dit probleem, je kreeg dan een zuigeling van iemand anders erbij . Maar nu weet ik eigenlijk nog niet hoe ik de bv wat terug kan dringen.
Jaaa, zo een heb ik ook, vind mijn zoon ook heerlijk . Alleen was het de laatste tijd te warm ervoor.
We zitten hier toch met een stuk of 40/50 mama's hier dus wel kunnen wel zorgen dat ze een beetje concurrentie voelt toch!
ja hoor de 1 heeft er meer last van als de ander. en het is maar net hoe je het huilen en hangen aan mama ziet.
Hahaha alleen weet ze het zelf nog niet Senn kennende zou ze het niet eens erg vinden hahahaha Misschien even kijken wat er allemaal in of rond Utrecht is, waar we kunnen afspreken. 1. er moeten een HELEBOEL kinderwagens kunnen staan 2. geluidsdichten muren voor de kleine krijsers onder ons 3. minstens 20 verzorgingskussens en magnetrons Maar u kan met mij meerijden als je geen vervoer heb !
Patries bedankt voor de lieve woorden. Om een tranendal te voorkomen ga ik jullie niet allemaal persoonlijk toespreken. Lieve meiden! Wat een tijd hebben we hier gehad! We hebben gelachen, gehuild, hoe dan ook we hebben elkaar door dik en dun gesteund! Alle ladies die ons vroegtijdig hebben verlaten leven met ons mee maar wij ook met hun. Petje af voor hen dat ze dat konden en bedankt daarvoor! Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin gehad en ga ook met goede moed naar de andere topic maar dit is wel een hele speciale periode voor mij maar ook voor jullie geweest. Veraatje...bedankt voor de lijst! Ingrid jij ook uiteraard helemaal super. Last but not least Mijn buddy Marjolein (aka Monkeylove)... Wat ben je een kanjer, keek al tegen je op tijdens de zwangerschap, ondanks de relatieperiekelen, 2 puberende kids en een pittige zwangerschap wist je het toch allemaal klaar te spelen en dan ook nog es zo'n onzekere buddy als ik door haar dipjes heen slepen. Ik wil je echt SUPER bedankt hiervoor! En ik hoop dat we elkaar ook eens persoonlijk zullen ontmoeten maar dat komt vast wel goed! lieverd SUPER BEDANKT voor alles. Ladies ook jullie nogmaals ALLEMAAL bedankt voor de steun en lieve woorden en de lach op mijn gezicht als ik het ff niet meer zag zitten. JULLIE ZIJN TOPPERS!
Owwww Nog wat he, nu maak ik me een beetje zorgen doordat hij dus teveel heeft gehad, is dat niet slecht voor zijn maagje? Hoef ik me nu geen zorgen te maken?