Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben weliswaar geen bloem, maar wou ook even reageren.
    hier is alleen de 3e dindag van de maand een weeguurtje. ben wel nieuwsgierig maar ga dan niet heen, want 2 dagen later heb ik de afspraak staan. en 1x in de week (eigenlijk maand) vind ik al meer als genoeg.

wat betref het weer. hier is het ook zeer wisselvallig. zon, wind, nog meer wind, bewolkt, zon, stortbui, zon, veel wind nou ja en ga zo maar door

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep zitten stoeien met de Minimonkey!
    Nahhhhhhhhhhhhhh 3x niets!
    Wat een onding ik weet niet of het door mijn omvang en grote borsten komt maar Tygo zit er zwaar beroerd in!

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gewoon WEER tranen in mijn ogen...
    Vond en vind het erg leuk om je als buddy te hebben, vind alle meiden hier leuk trouwens. Vaak ehb je er toch wel een paar tussen zitten die je neit mag misschien maar jullie zijn stuk voor stuk leuk :D

5. utrecht centraal station?

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    kwebbels schreef:
    Dat dacht ik dus ook . Maar het zal wel verschillen dat als het met kv gebeurt dat ze dan naar het ziekenhuis moeten? En met bv niet?

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ruimte zat :)
    Gaan we gewoon in de stationshal zitten 8)

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik blijf je zeker volgen en duim/hoop hard met jullie mee dat jullie wens ook spoedig vervuld zal worden met een nieuw wondertje.

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

je was toch al bevallen?

het is wel een zoekplaatje hoor

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha zie ons daar al staan, groep 1 staat op perron 1, groep 2 op perron 2 :)
    De juli 2008 hooligan mama's :) 8)

11. hihi, fijn te horen dat we allemaal leuk zijn (geruststelling voor onze ukkies, hebben ze allemaal leuke mama's! :) )

vind het zelf ook lieve foto's, maar zit nog niet aan jouw spamquota! :)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou kom maar hoor.
    De achtertuin is alleen niet zo groot maar vlak bij mij achter zit een speeltuintje met een aardig grasveld en dan kunnen de wat grotere kids daar lekker spelen.

Kleedje neerleggen, broodje eten.

Bij mij thuis staat een magnetron en een aankleedkussen dus moet goed komen. :)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Das minder. :(
    En als hangmatje in de box?

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    *** Inbraak ***

Ik kom als juli mama even inbreken hihi, maar zag deze vraag van borstvoeding staat dus ik wil even reageren! Ik had in het begin ook melk teveel, toeschiet reflex was enorm dus mijn zoon had ook veel last van darmen!
    Ik ben op een gegeven moment blokvoedingen gaan geven dus de dag in blokken verdelen van bijvoorbeeld 3 uur en dan in die 3 uur steeds dezelfde borst geven als je zoontje binnen die 3 uur komt. Op deze manier drinkt hij de borst helemaal leeg en breng je op die manier de bv terug! Ik heb nu aanzienlijk minder gevulde borsten!
    En als de borst die je niet geeft te vol raakt een klein beetje afkolven tot hij soepel aanvoelt.

Maar dit alles staat ook duidelijk op die website die je hebt beschreven!

Bovendien hielp bij mij het liggend voeden ook, dus ik lag op mijn rug en mijn zoontje op mijn buik, zo dronk hij tegen de zwaartekracht in en was de toeschietreflex minder... Het is even uitvinden hoe het moet maar zeker de moeite waard! Heel veel succes!

Voor de laatste meid die moet bevallen: heel veel succes!

*** Uitbraak ***

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

wat lief! ! ! ! !

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    :) Dat had ik met Damian ook :rolleyes:
    Heb je nog tips gehad?

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dank je wel :D. Nu lukt het kolven toch nog niet geweldig dus helemaal leegkolven zal niet lukken denk ik. En leeg drinken zal hij nu ook wel niet meer doen. Ik heb hem toen ik net terug was met pauzes laten drinken en hij viel gewoon al heel snel in slaap hock: kan toeval zijn, maar ik hoop het niet. Alleen zal de ene borst waarvan niet gedronken is straks wel op knappen staan. Ik snap er gewoon niks meer van hoor, hahaha.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve moppetoppers van me!

Ik ga mijn kleine man verschonen (hij was nl. in het proces van poepen en wat dat betreft echt een kind van zijn vader...dat gaat errug traag! ;) )
    Daarna ga ik op de koffie bij mijn jarige mams!
    51 jaar alweer (ja ja erg jonge mama nog ze was er vroeg bij)...

Nou ik hoor wel van de klap als Selma bevallen is. En dan zal ik de LAATSTE lijst op het forum zetten.

Dikke kussen!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja gezellig met z'n allen op het perron. :)

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    oke, dan wil ik alvast een reservering maken voor de magnetron! :)
    Graag om 11.00 en 15.00 uur :) FUNNY ;)

Deel Deze Pagina