Sillam gefeliciteerd met je moeder trouwens.... Sen ik weet cker dat je t al had gemeld als je wat van Selma gehoord had, maarrem.... nog niets gehoord?
Hallo Vergo, Ook ik wens je heel veel succes met de icsi en heel veel geluk! Sterkte met werken, dat zal best weer even vreemd zijn. Liefs, Lientje
heb mijn boek er ook nog eens op nagekeken, maar kon niks vinden. ga straks wel ff googlen. als ik bijgelezen ben. wordt nu nl steeds bij de laptop weggehaald door 1 van de kids, telefoon of postbode gggrrrrr
Lieve Vergo, Ik heb je al een bericht gestuurd in je eigen topic. Maar wil je toch nog even heel veel succes wensen met jullie volgende poging met icsi! Ik heb zoveel bewondering voor jou en je man, hoe jullie je door dit grote verdriet slaan. Ik, persoonlijk, zou het waanzinnig leuk vinden als je ook naar de meeting zou komen..maar ik kan mij helemaal voorstellen als je daar geen behoefte aan heb. Maar je bent echt van harte welkom! Want ook jij ben en blijf voor ons een Juli 2008 mama, jou knulletjes waken over onze kindjes!
jullie gaan nog hard! ik had even bezoek van mn schoonvader, en weet gewoon niet meer welke pagina ik het laatst heb gelezen..