echt waar? heb zelf hier deze link eergister ofzo ook geplaatst, maar heb dat dan zeker over het hoofd gezien
hmm.. bij senninha in de tuin? dat word lachen En ik neem dan mn eigen magnetron wel mee dan worden de rijen wat kleiner
Ingrid gefeliciteerd met jullie zoon. verder hebben jullie wel superveel gekletst vanochtend.... ik heb een sollicitatiegesprek gehad, dat is goed verlopen, nu afwachten. Mijn mannetje heeft zich keurig gedragen, nog gevoed voor ik weg ging en begint nu weer wakker te worden! Zie jullie snel bij de mama's.
Oww neee... STOMM.. wiskey drink je koud dus voor mij ijsblokjes koud leggen graag.. anders heb je een boze Novalie in je tuin, en gelooof me dát wil je niet
Ik moest om 14.00 uur, maar heb gebeld dat ik vrijdag kom. Ik heb echt wallen onder mijn ogen en Nilo is nog steeds niet stil, dan laat ik hem niet met een gerust hart achter bij mijn schoonmoeder Hij vond het eigenlijk ook niet erg want het was superdruk vandaag hihihi dus kwam ons beiden goed uit! Kan ik morgen op mijn gemak even mijn CV regelen en uitprinten, en vrijdag daarheen. Hoef nu alleen wat boodschappen te doen, en dan om 15.25 (ff gecheckt) voor na-controle.
Hangt er vanaf vanuit welke plaats in Noord Holland. Vanuit Amsterdam gaat het sneller dan Den Helder.
Dat is wel beter, t is toch belangrijk er wat florisant uit te zien he wat voor baan solliciteer je op? (ik heb er vast weer overheen gelezen ofzo)
oke in het kader van de 3000 berichten halen nog maar een fotootje dan meneer is hier de rust zelve.... [/url][/img]
Jeetje mina wat een geklets hier Zit er ff doorheen zeg ppfff. Kleine man is al vanaf vanochtend 7u wakker en huilt alleen maar! Af en toe neem ik m ff bij me en dan is hij even stil maar al snel begint het gehuil weer. Regeldagje misschien? Tips? (behalve oordopjes )
Mayron is ook al de hele dag wakker (en de nacht ook GRMBL! ) Maar gelukkig huilt ie niet... Hij ligt een beetje te chillen en af en toe een zeur that's it...