En ik geef borst dus dat scheelt alweer. En als julliedan allemaal in de rij staan voor de magnetron kan ik gebruik maken van het verschoningskussen 8)
nou dan ga ik persoonlijk nog voor de 2000.... (lijken de olympische spelen wel, gaan allemaal voor records!)
oke even een toepasselijke tekst op mijn romper, voor al het brullen wat ik hier op de foto doe! accidentally noisy [/url][/img]
Haha, tuurlijk! iedereen zet zich volledig in, en niet te lang winkelen.. want dat scheeld zo weer 50 berichtjes
nou meiden onze bijna laatste juli baby is dan eindelijk geboren....ingrid en man gefeliciteerd! Hoe zit het nu met Selma.......die schrijft toch wel maar die is nog niet bevallen? Leuk het idee van een reallife meeting ik ben zeker van de partij! Patricia super dat je na die beroerde nacht je sollicitatie heb kunnen verzetten! Bloem ik herken mezelf zo erg in je verhaal dat wessel veel kreunt...Senna lijkt wel de hele dag bezig te zijn met het uitpersen van lucht! Zo zielig ook hier erg veel melk...om de hoeveel tijd geef je hem dan een "pauze"en hoe lang duurt zo'n pauze? ik word weggeroepen door zoonlief maar kom zo weer verder buurten! liefs nina
dan gaan we niet vertellen dat ze bevallen is tenminste tot we de 3000 gehaald hebben. dus mondje dicht en ik zal niet zeggen dat we dat afgesproken hebben