Nu staat er in mijn foon, Annoniem...hhmm me mannetje zal wel denken een minnaar voor zijn zwangere vriendin..
Hahaha, nou jah als ik dan een woeste echtgenoot aan de lijn krijg, zou ik wel even uitleggen dat ik niet op zijn vrouw uit ben
tijdens de bevalling: Schat, sms Annoniem ff dat ik 6 cm ontsluiting heb.. "wel, is het zijn kind?" Nee heb nu je eigen naam achter Annoniem gezet, dus kan niet misgaan
Buddylijst Silla <--> Mollyvg Jusi <--> Freesia Patricia <--> Anno niem Athina <--> Meisje Etje <--> Mama van Perine
Buddylijst Silla <--> Mollyvg Jusi <--> Freesia Patricia <--> Anno niem Athina <--> Meisje Mama van Perine <--> Etje
jaja dames ik heb al een mooi bolletje kwa buik....Maar ja is natuurlijk ook al nmr drie en een keizersnede gehad en ik draag altijd naar voren toe....Maar ik heb ook al dat mensen zo twijfeld naar mij kijken van ben je zwanger? Ik wil ook wel een buddy want vooral als ype thuis is kom ik weinig achter de computer.... Wie wil mijn buddy zijn.... Ik zit nu al te dubben of ik straks gewoon zal bevallen of toch weer een keizersnede.... Want ik zit met ype's werk he.Hij neemt namelijk vakantie als ik bevallen ben lekker 3 weken samen.... Maar als ik gewoon beval dan kan hij net aanboord zitten en dan kan hij overal en nergens zijn kwa varen en dan een beste aanrij tijd hebben,,,,en nanouk was er binnen 4,5 uur.....en misschien hebben we in juli wel de te waterlating van ons nieuwe schip.....Ik hoop eigenlijk dat dit wat later zal zijn hoor augutus ofzo.Komt wat beter uit..... een keizersnede vind ik zo kil is mij vorige keer erg slecht bevallen..Na 1.5 uur zag ik tessa pas weer aangekleed en wel.... en de pijn na de tijd vond ik ook wel erg heftig.....gewoon bevallen is ook niet super maar toch dan heb je de kleine meteen op je buik liggen en ben je overal bij....en dat vond ik toch iets lekkerder maar ja de 18 de uitgerekend en dan 14 dgn overtijd gaan dan heb ik ook een probleem want tessa is de 30ste jarig...En ik ging met nanouk ook zo ver overtijd.....wat zouden jullie doen?
hoi meiden, ik ben ook nog vrij voor een buddy hoor vandaag de vk gebeld en heb 19 december een intake daar. ook die dag echo bij de gyn, dus drukke boel zeg! ben al de hele dag kotsmisselijk! leef sinds 7 uur op 2 beschuitjes, maar het idee iets te moeten eten, yech! wat typen jullie veel zeg, ben een kwartier aan het teruglezen.... kan dan echt niet alles onthouden hoor, moet er bijna een aantekeningenblok naast leggen rensie