Ladies! Ik maak me echt zorgen om Goudvis! Ships hadden we niet eerder een Buddylijst moeten maken... Maar ik ga vanavond de lijst updaten en de Buddylijst toevoegen. Dusssssssss iedereen ff zijn up to date gegevens door PBen please!
Gaat de goede kant op...Niesje en heidi misschien samen ja.. Is goed Silla, neem jij de lijst even op je totdat Goudvis terug is. vervelend he, je ga je toch zorgen maken.. misschien heeft ze wel ff geen internet, maar je gaat toch denken dat er misschien iets vervelends is gebeurd..
Ach dames misschien is goudvisje gewoon een paar daagjes lekker weg relaxen. Er was toch iemand die een paar daagjes wegging? In ieder geval heeft ze genoeg te doen de eerstvolgende keer dat ze aanmeld.
Maar meestal melden ze het als ze weggaan, en zeker Goudvis want die was echt vaak online...daarom valt het ook gelijk op dat ze al een paar dagen niet online is gekomen..hopelijk kom ze deze week nog even online!
sorry wilde niks kwaads schrijven, ben hier ook nog niet zo lang. maar ben wel een nuchtere boeretrien die af en toe botter is dan de bedoeling is
Ik vind het ook wel vreemd, want het is nu ook niet meer weekend, maar jah misschien een probleem met internet/computer? Of had ze ook een echo deze dagen?
Silla <--> Monkeylove Jusi <--> Freesia Patricia <--> Anno niem Athina <--> Meisje Mama van Perine <--> Etje Rensie<--> Veraatje Nina <--> Mirre Ik hoop inderdaad dat goudvis zich maar snel even meldt! liefs nina
Nou ja, wijze les voor ons allen dat we 't even melden als we er een paar dagen niet zijn, voorkomt ongerustheid he! Of, we maken gebruik van onze SUPERSONISCHE BUDDY-LIJST! (hebben we hier niet voor niks zitten daten he...)
Ooohhh mamavanPerine, je heb ook niets kwaads gezegd hoor Ja nu hebben we de buddy lijst, we hebben toch maar een vast groepje van dames die hier posten..sommige melden zich en komen af en toe kijken..dan valt het ook niet zo op als je een paar dagen offline ben. Door dit krijg ik wel het gevoel dat mijn zwangerschap meer vorm krijg, hebben jullie dat niet? hihihi zo lekker definitief!
Buddy lijst juli mama`s Silla <--> Monkeylove Jusi <--> Freesia Patricia <--> Anno niem Athina <--> Meisje Mama van Perine <--> Etje Rensie<--> Veraatje Nina <--> Mirre
By the way... Ik zag ook in de Bevallingslijst namen erop staan die zich idd al enige tijd niet gemeld hebben. Ook van sommige van hen zijn de gegevens niet compleet...Dussss ik ga vanavond naar deze personen ook een PB sturen voor meer info. Dusss dat ff ter info! hihihhihihi
Snap geen bal van die banners.. MamavanPerine als ik naar jou banner kijk, ben jij op 8 juli uitgerekend, 1 dag voor mij. Maar volgens de teller, ben jij vandaag 8.3 weken zwanger en ik 8 weken zwanger...dat scheelt 3 dagen.. Ik niet snappen hahahahaha
nou ik vind het handig om de dag door te komen wilde dat ik dit forum eerder gevonden had sorry ben beetje melig van die koppelpraktijken... maar serieus ik vind het leuk om zo bezig te zijn en de zwangersschap te 'delen' je kunt er over kletsen. Aangezien ik het mijn ouders/schoonouders nog niet verteld heb en hetliefste wil je het vd daken schreeuwen
Zou je me ff een PB willen sturen want vanavond zijn er natuurlijk alweer 6 pagina's bijgekletst en kan ik het niet vinden. Ook ff de tijd erbij anders worden we nerveus hihihihhi als we maar niets van je horen
Nou ik heb nog net de tekst "ik ben zwanger en happy" nog net niet op mijn voorhoofd getatoeerd . Van mij mag iedereen het nu weten!
Ik moet echt weer nodig wat gaan doen qua werk! Maar dit is het enige wat mij wakker houdt whahahaaha
Wat mij nu overkom! Björn vroeg gisteren aan mij wat die groene fles achter de WCpot deed, dus proberen uit te leggen waarvoor ze mijn urine gebruiken in kindertaal. Roep hij mij net, HIJ ook in die fles geplast! Hij wilde de andere mama's ook helpen dus dacht: ach ik plas ook gewoon in die fles! Nu heb ik net mijn contactpersoon gebeld maar was niet thuis, dr man heeft mijn nummer genoteerd en moest erg lachen om het verhaal. Hoop dat ik niet de hele fles weg hoef te gooien, zonde van al mijn geplas
@silly: bij mij krijgen mijn ouders en schoonouders het volgende ingelijste geschenk voor sinterklaas cq verjaardag: Hallo Opa en Oma Hier is het donker, het is hier puik en ik zit lekker in mama's buik Nu ben ik groter aan het groeien want ik ben nog maar klein ik vind het heel leuk dat jullie mijn opa en oma zijn Maar jullie moeten nog wel ff op me wachten. In juli 2008 kunnen jullie me verwachten. liefs van jullie kleinkind in de maak