Omdat het bij ons nog zo pril is, weten alleen onze beste vrienden het (die hebben ook echt meegeleefd met de weg hier naar toe omdat wij de MMM voor mijn vriend hebben bewandeld). We gaan het zondag aan de (schoon-)ouders vertellen! Ik heb voor allebei een rompertje besteld met daarop de tekst: "(naam) en (naam)'s KLEINKIND since 2008" Ben benieuwd hoe ze reageren! Word er alleen ziek van dat ze nog niet binnen zijn. Heb donderdag besteld via Simplycolors en ze zouden binnen 5 dagen verstuurd worden. Kortom, kan niet lang meer duren he....
Mijn hubbie wilde ook de test van MvM doen: hij gebruikt Pregnyl (het medicijn dat gewonnen wordt uit die urine en wat doorgaans door vrouwen bij bijvoorbeeld IVF wordt gebruikt) en hij is er van overtuigd dat zijn pieske ook 'zwanger' aan zal geven! Whahahahaa!
Ik wil ook graag een buddy is er nog iemand vrij? Morgen heb ik mn echo maar ik kan pas s'avonds laat op internet komen dus is het wel makkelijk om te smsen.
Tsja, de fles maar even ergens anders neerzetten..ik wacht ff het telefoontje af, misschien maak het niet erg veel uit..hoop het! Wat een lieffffff gedichtje mamavanPerine!
Hoezo? Wat bedoel je? Ohh, nou snap ik het: als die rompertjes nog niet binnen zijn! Ik zat al te denken: wat moet ik met jouw paspoort? hihi
dankje maar het is niet van mij, heb eerlijk plagiaat gepleegd van de www.gedachten-gedichten.nl pagina
Whhahaha die kleine Bjorn! Wat een scheet! Enne ladies wat zijn we creatief met de "Zwangerschapsaankondigingen" toch zijn we in een leuke tijd zwanger...zo kunnen we de zwangerschap op een feestelijke manier bekend maken hihihi
En als ze vragen of je iets in te voeren hebt aan de grens, moet je zeggen: "Ja mijnheer, een ongeboren passievrucht".
We hebben een illegale in ons midden Ja ik kan ook niet echt boos op hem worden, zijn bedoeling was goed hahaha vind het alleen zonde als de hele fles alsnog door de WC moet. Vanavond heb ik een lingerieparty van een vriendin, zie ik al die leuke kleine slipjes en setjes ach ik ga wel voor opvulling erbij zitten hihihi Dus straks ff de stampot klaarmaken, eten, douchen en op pad!
Zo dames, ik ga ervandoor. Moet met een van mijn honden naar de dierenarts. Hopelijk stinkt het daar niet heel erg, anders ga ik over m'n nek. M'n buik begint weer een beetje te draaien. Ik weet niet of ik morgen nog inlog. Werk parttime bij Philips (ma. t/m woe) en heb thuis m'n eigen schoonheidssalon. Ik weet nu al, dat ik een hele hoop moet bijlezen. Hehehe.
Ben nog niet aan de kook hoor mannetje werk deze week in Amsterdam, dus duurt nog wel even voordat hij zich door de spits heeft heengeworsteld