Haha de ogen zijn weer vergeleken (met haarzelf ) De schedelgrootte Het temperament had ie dan wel weer van mij Ach zoals ik al zei... Afwijkingacceptatie...
WOW we gaan de 3000 halen hihihi jullie hebben lekker doorgekletst vandaag. Ben vanmiddag naar het CB geweest, Nilo weegt nu 4740 gram. Ik heb het probleem uitgelegd dat hij nog steeds zo ontzettend veel huilt tussen zijn voedingen en dat hij dan echt ontroostbaar is. Then God gebeurde het dus ook bij het CB zodat ze het gelijk konden ervaren hoe zijn woede aanvallen zijn Ze heeft hem onderzocht en vond dus spruw, was echt moeilijk te zien want het zat onderin bij zijn kaaklijn..daar hebben we nu een pipet en kuurtje voor gehad via de HA. En we krijgen een doorverwijzing thuisgestuurd om met Nilo naar een speciale "Huilpoli" te gaan, dit is speciaal voor kinderen die om onverklaarbare redenen veel en lang huilen en niet troostbaar zijn...ben benieuwd wat eruit gaat komen, want ik wil natuurlijk gewoon een vrolijk mannetje in huis hebben! Kom net binnenrennen want het was zoooo druk bij de apotheek en toen was de assistent ook nog eens vergeten het recept door te faxen dus heb EVEN anderhalf uur daar gestaan
ben er wel maar zit middenin een voeding. even een boerpauze en dan zo weer verder maar denk dat de fles niet leeg gaat aangezien dit al een herkansing is en mevrouw nu slaapt
hopelijk wordt het huiln nu al minder en kunnen ze de rest bij de huilpoli verklaren. irri van die assistente ze, maar dan 1,5 uur wachten
heeft ze nog steeds die vriend waar je zo over te spreken was? Kan me herinneren dat ie lekkere dingen meenam en zo.
Echt het was voedertijd maar wilde snel even het recept halen zodat k gelijk kon beginnen. Moest ik eerst 50 min wachten (terwijl er maar 3 mensen voor mij waren ) en toen ik eindelijk aan de beurt was zei ze: er ligt helemaal niets klaar voor u. Zooooo toen was mijn lontje op, en ben ik echt daar uit mijn naad gesprongen! Heb geeisd dat ze moesten bellen waar het was, en dat ik echt niet eerder wegging..ga niet 50 min voor Jan L*L wachten! Dus heeft ze rondgebeld want de assisent zat natuurlijk al met haar Fat Ass thuis en uiteindelijk na 30 min kreeg ik het doosje met drankje en pipetje mee arghhhhh Woensdag moet ik toch naar de dokter, zal ik het gelijk eventjes vertellen!