Klopt Niesje! Ik heb dat ook verteld aan het CB, het was natuurlijk best wel geweldadig gegaan, ik perste Nilo in 1x met hoofd en 1 schouder eruit..maar omdat ik schrok van de reactie van de gyneacoloog stopte ik accuut met persen waardoor hij weer terug naar binnen schoot. Kan mij voorstellen dat dat voor hem ook niet niets is geweest. Ze heeft gelijk zijn wervels gecontroleerd, maar hij heeft geen voorkeurshouding met zijn hoofdje en draai hem ook soepel van links naar rechts vandaar dat ze een Huilpoli-bezoek adviseer en geen osteopaat. Maar ik ga het zeker melden als we mogen komen!
Sen...wat een knappe jongens! Enne die fles heb ik ook precies dezelfde kleur hihihi. Al gebruik ik wel de nog de Avent flessen maar doe de speen (+dop) van Difrax erop hihhi.
Ik ook niet totdat ik een keer met mijn slaperige hoofd met minimale verlichting s'nachts in de keuken deze dop op de Avent fles deed
Leuk plaatje! Ik moet alweer 15 blz bijlezen, ben benieuwd of Senn straks echt alles gaat bijlezen, want dat is best veel!
Jemig Roan slaapt alweer bijna de hele dag. Zit te twijfelen of ik hem wakker moet maken want nu ben ik weer bang dat hij vannacht gaat spoken, maar ja die 3000 moet ook gehaald worden, dilemma dilemma haha
Geweldige foto! Moet ik ook eens gaan proberen, want het is zo grappig om te zien als Marin een luier gaat volpoepen en het geluid dat ze erbij maakt!